لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک او اس کاتالینا و آی او اس 13 از فیس آیدی و تاچ آیدی برای ورود به آیکلاود استفاده می‌کنند

مک او اس کاتالینا و آی او اس 13 از فیس آیدی و تاچ آیدی برای ورود به آیکلاود استفاده می‌کنند

 شرکت اپل در حال تست قابلیتی جدید برای ارائه امکان ورود به حساب کاربری آیکلاود از طریق فیس آیدی و تاچ آیدی در سیستم عامل‌های جدید خود شامل آی او اس 13 و مک او اس کاتالینا است.

بر اساس بررسی‌های انجام شده در نسخه‌های بتای جدید مک او اس کاتالینا و آی او اس 13 توسط وب سایت 9to5mac، شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک امکانات بیشتری را برای تسهیل روند کاری و دسترسی به محتوای ذخیره شدهدر حساب ابری آیکلاود را ارائه دهد.

9to5mac در بررسی‌های خود اعلام کرده که کاربران تست کننده از نسخه‌های بتای آی او اس و مک او اس جدید می‌توانند از همین حالا با مراجعه به وب سایت Beta.icloude.com در حساب کاربری خود از طریق تاچ آیدی و فیس آیدی استفاده کنند. این کار باعث می‌شود تا روند ورود به حساب کاربری آیکلاود آسان‌تر شده و همچنین کاربران بتوانند به صورت ایمن‌تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

این قابلیت همچنین می‌تواند به عنوان یک ابزار برای احراز هویت دو مرحله‌ای نیز مورد استفاده قرار گیرد و کاربران بتوانند به صورت هوشمندانه‌تر از دستگاه‌های خود برای مقاصد مختلف استفاده کنند. اپل تا پیشاز این نیز برای سیستم پرداخت اختصاصی خود قابلیتی مشابه را آماده عرضه کرده بود و کاربران می‌توانستند تنها با استفاده از سیستم‌های احراز هویت بیومتریک اقدام به خرید محتوای مختلف از وب سایت‌های گوناگون کنند.

گفتنی است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در صورت موفقیت آمیز بودن تست‌های انجام شده در نسخه‌های بتا، این نسخه را در آپدیت عمومی آی او اس 13 و مک او اس 14 آماده عرضه کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420