لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود والپیپر | ترکیب تمامی والپیپرهای مک و آی او اس

دانلود والپیپر | ترکیب تمامی والپیپرهای مک و آی او اس

اپل همیشه والپیپرهای ویژه‌ای را برای سیستم عامل‌های خود انتخاب می‌کند که در نوع خود بسیار ویژه و منحصر به فرد هستند؛ تا حدی که بسیاری از کاربران تمایل به دانلود والپیپر اپل برای دستگاه‌های خود دارند.

در این میان یکی از توسعه دهندگان تم برای آی او اس به نام Jenny Vanille اقدام به طراحی و ساخت والپیپر ترکیبی از مک او اس و آی او اس کرده است. این والپیپر ترکیبی مک او اس شامل والپیپر رسمی اپل برای مک او اس 10.0 تا 10.15 می‌شود که بخشی از تمامی تصاویر را در خود جای داده است.

اپل معمولاً از مکان‌های طبیعی مناطق مختلف در والپیپر نسخه‌های اخیر مک او اس استفاده کرده است که در نوع خود بسیار جذاب است و همین مسئله باعث شده تا تصویر ترکیبی به دست آمده به طرز شگفت آوری جذاب باشند. وب سایت 9to5mac این تصویر ترکیبی را همراه با سه تصویر ترکیبی از والپیپر آی او اس که توسط این طراح منتشر شده را از طریق گوگل درایو آماده دانلود کرده است.

والپیپرهای ترکیبی آی او اس، شامل ترکیب تمامی والپیپرهای عرضه شده برای آیفون 11، آی او اس 13 و آی او اس 12 می‌شوند که از همین حالا قابل دانلود و تنظیم روی دستگاه‌های مختلف هستند.

گفتنی است که این والپیپرها با کیفیت نهایی 5K و با حجم بسیار بالایی آماده دانلود و نصب شده‌اند و کاربران می‌توانند آن‌ها را از طریق گوگل درایو دانلود و آن‌ها را روی تلفن هوشمند یا کامپیوترهای شخصی خود نصب کنند.

برای دانلود این والپیپرها کافی است به صفحه دانلود والپیپر در گوگل درایو مراجعه کنید و پس از دانلود آن‌ها را در بخش تنظیمات روی دستگاه‌های هوشمند خود نصب کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت