لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مجموع درآمد تیم کوک در سال 2021 به 98.7 میلیون دلار رسید

مجموع درآمد تیم کوک در سال 2021 به 98.7 میلیون دلار رسید

میزان کل  درآمد تیم کوک مدیر عامل اپل در سال ۲۰۲۱ از طریق دریافت سهام، دستمزد و پاداش‌های دیگر به مبلغ 98.7 میلیون دلار رسید.

بنابر موارد ثبت شده اخیر در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، کل درآمد تیم کوک مدیر عامل اپل در سال ۲۰۲۱ بالغ بر 98.7 میلیون دلار شامل حقوق پایه، سهام، پاداش و غیره بوده است.

تیم کوک سال گذشته بالغ بر سه میلیون دلار حقوق پایه و در حدود 82 میلیون دلار سهام به صورت پاداش دریافت کرد‍. پاداش سهام و سهام‌های محدود شده هستند که در طول زمان و به مرور اعطا می‌شوند و شامل 44.8 میلیون دلار برای عملکرد شخص و 37.5 میلیون دلار مبتنی بر طول زمان است.

کوک در سال ۲۰۲۱ بیش از پنج میلیون سهم از شرکت اپل را در اختیار خود داشت که مجموعا 754 میلیون دلار سهام نصیب او شده است. این سهام چون در اوایل سال ۲۰۲۱ به او اعطا شده، به همین دلیل 754 میلیون دلار به عنوان بخشی از بسته پاداش‌های او حساب نشده است.

علاوه بر سه میلیون دلار حقوق و 82 میلیون دلار سهام اعطا شده به او، 12 میلیون دلار حاصل از طرح تشویقی غیر سهام و 1,386,559 دلار به عنوان سایر موارد و خارج از دلایل دیگر به او تعلق گرفته است.

پاداش‌های اضافی شامل 23,077 دلار پرداختی تعطیلات، 630,630 دلار هزینه‌های امنیتی و 712,488 برای مسافرت های هوایی او می‌شود. اپل، کوک را ملزم می‌داند که به دلایل امنیتی از هواپیمای اختصاصی استفاده کند و به همین دلیل هزینه‌ای ویژه برای سفرهای هوایی او در نظر می‌گیرد که به صورت سالیانه به حساب او پرداخت می‌شود.

در سال ۲۰۲۰، کوک در مجموع 14.8 میلیون دلار بدون احتساب سهام پاداش که در طول زمان تعلق داده می‌شود، به دست آورد. دارایی خالص کوک از سال ۲۰۲۰ به بیش از یک میلیارد دلار رسیده و ممکن است به دلیل پاداش‌های سهام که اخیرا به او اعطا شده، از این مبلغ نیز فراتر رود.

سایر مدیران اپل نظیر لوکا مائستری، کیت آدامز، جف ویلیامز و دیر اوبراین، مبالغی بین 26 تا 27 میلیون دلار دریافت کردند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427