لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یکی از مهندسین کلیدی توسعه M1 از اپل جدا شد

یکی از مهندسین کلیدی توسعه M1 از اپل جدا شد

جف ویلکاکس یکی از مهندسین ارشد توسعه تراشه M1 و معماری پردازنده کامپیوترهای جدید مک از شرکت اپل جدا شده است و قرار است از این پس با اینتل همکاری داشته باشد.

بر اساس گزارش وب سایت Tom’s Hardware ولکاکس یکی از اعضای کلیدی توسعه تراشه M1 بود که نقش مهمی در انتقال کامپیوترهای مک و سیستم عامل macOS به تراشه‌های اپل سیلیکون داشت. حال این مهندس سابق اپل در پروفایل لینکداین خود خبر از قطع همکاری با شرکت اپل داده است و اعلام کرده که برای داشتن وظایفی جدید به شرکت اینتل پیوسته است.

در پروفایل رسمی ویلکاکس اعلام شده بود که او یکی از افراد اصلی پروژه انتقال از اینتل به اپل سیلیکون بوده است و توسعه دهنده چیپ‌ست و معماری سیستمی تراشه‌های T2 نیز بوده است. او با استفاده از تخصص خود به اپل در زمینه توسعه تراشه‌ T2 و دریافت سیگنال‌های مختلف کاری کامپیوترهای مک به تراشه ثانویه کمک کرده بود. پس از آغاز پروژه اپل سیلیکون، او در زمینه توسعه تراشه M1 به عنوان ابزار پردازشی مرکزی و گرافیکی کامپیوتر مک در شرکت اپل فعالیت کرد.

ویلکاکس هشت سال پس از آغاز همکاری خود با شرکت اپل تصمیم گرفته تا از این شرکت جدا شود و از این پس با شرکت اینتل همکاری کند. ویلکاکس اعلام کرده که مسئولیت اصلی توسعه معماری و تمامی چیپ‌ست‌هایی را دارد که از این پس قرار است توسط اینتل تولید و آماده عرضه شوند. گفتنی است که او تا پیش از این نیز با شرکت‌های بزرگ نظیر Magnum و انویدیا همکاری داشته است.

استخدام این فرد کلیدی توسط اینتل به معنای آن است که سطح رقابت برای توسعه پردازنده‌های کم‌مصرف میان اینتل و اپل افزایش یافته و شرکت اینتل در تلاش است تا جذب نیروهای اصلی اپل علاوه بر کاهش سرعت توسعه اپل سیلیکون، تراشه‌های قدرتمندتری برای رقابت با قطعات پردازشی سری M توسعه دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420