لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دراپ‌باکس در حال آزمایش اپلیکیشن بومی خود برای اپل سیلیکون است

دراپ‌باکس در حال آزمایش اپلیکیشن بومی خود برای اپل سیلیکون است

دراپ‌باکس بالاخره نسخه آزمایشی و بومی اپلیکیشن خود را با پشتیبانی از اپل سیلیکون آغاز کرد. این شرکت به دنبال موجی از انتقادهای مشتریان و کاربران درباره ارائه اپلیکیشن دراپ‌باکس در مک‌های اپل سیلیکون، اقدام به چنین کاری کرده است.

در ماه اکتبر، پاسخ رسمی دراپ‌باکس به نظرات کاربران در تالار گفتگوی این شرکت نشان داد که هیچ برنامه‌ای برای افزودن پشتیبانی از ارائه این اپلیکیشن در مک اپل سیلیکون ندارد و همچنان می‌خواهد با تکیه بر فناوری روزتا ۲ اپل به ترجمه اپلیکیشن مبتنی بر اینتل در دستگاه‌های جدید بپردازد.

انتقادهای گسترده کاربران تالارهای گفتمان مربوط به دراپ‌باکس، سرانجام به گوش مدیر عامل این شرکت رسید و او گفته که پشتیبانی از مک‌های اپل سیلیکون برای اپلیکیشن دراپ‌باکس در نیمه اول ۲۰۲۲ ارائه خواهد شد.

اکنون یک هفته از سال جدید گذشته و به نظر می‌رسد دراپ‌باکس به وعده خود عمل کرده است. دراپ‌باکس اعلام کرده که آزمایش پشتیبانی مک‌های اپل سیلیکون را با انتشار تغیراتی کوچک برای کاربران مک خود شروع کرده است و قصد دارد تا انتهای ژانویه برای همه کاربران خود، نسخه بتا با پشتیبانی از اپل سیلیکون را منتشر کند.

در مقایسه با اپلیکیشن‌هایی که برای اپل سیلیکون بهینه و آزمایش شده‌اند، اپلیکیشن‌های مبتنی بر اینتل در مک‌های جدید، گاهی به کندی عمل می‌کنند، از عملکرد اپل سیلیکون و بازده انرژی استفاده کمی داشته و ممکن است عملکرد دقیقی نداشته باشند.

در حالی که اکثر کاربران از فناوری رزتا ۲ استفاده می‌کنند، ولی اپلیکیشن‌هایی که در اپل سیلیکون اجرای بهتری دارند، دارای بازده انرژی بیشتری بوده و نسبت به اپلیکیشن‌های اینتل در مک‌های جدید، تجربه بهتری به کاربر ارائه می‌دهند.

گفتنی است که کاربران مک از اپلیکیشن دراپ‌باکس به دلیل سازگاری با منابع سخت افزاری، استفاده زیاد از رم دستگاه و تخلیه شارژ باتری ناراضی هستند. در مک‌های جدید مثل مک بوک‌های پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی، انتظار می‌رود پشتیبانی از اپل سیلیکون از شدت این انتقادها کاسته و اجرایی نرمتر و بهتر ارائه کند.

عملکرد ضعیف این اپلیکیشن در مک، برخی کاربران را به سمت کلاینت‌های شخص ثالث با پشتیبانی از همگام‌سازی فایل‌های ذخیره‌شده در سرویس ابری دراپ‌باکس، سوق داده است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427