لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پوشش زنده کنفرانس California Streaming همراه با گزارش فارسی در ان آی سی


کنفرانس California Streaming که امشب ساعت ۹:۳۰ دقیقه برگزار می‌شود، مهم‌‌ترین رویداد شرکت اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی خواهد بود.  گزارش این رویداد به زبان فارسی را می‌توانید از اینستاگرام ان آی سی مشاهده کنید.

در جریان کنفرانس اپل قرار است شرکت اپل از آیفون ۲۰۲۱ به عنوان تلفن‌هوشمند جدید خود رونمایی کند. علاوه بر این شرکت اپل از اپل واچ سری ۷ و ایرپاد ۳ نیز رونمایی می‌کند که هر یک از آن‌ها می‌توانند در نوع خود جذاب و مهم باشند. شرکت اپل البته بعد از این رویداد، یک کنفرانس دیگر تا پیش از پایان یافتن سال ۲۰۲۱ میلادی برگزار خواهد کرد.

پوشش زنده کنفرانس سپتامبر ۲۰۲۱ اپل را می‌توانید در صفحه اینستاگرام ان آی سی همراه با گزارش فارسی مشاهده کنید. در جریان این کنفرانس به صورت زنده گزارش فارسی اتفاقات و رویدادهایی که در جریان این کنفرانس رخ‌ می‌دهند منتشر خواهند شد و شما عزیزان می‌توانید از تماشای آن لذت ببرید.
در جریان این رویداد به احتمال خیلی زیاد سه محصول مهم شامل مدل‌های ۲۰۲۱ آیفون‌، اپل واچ و ایرپاد ۳ رونمایی خواهند شد. زمان عرضه این محصولات در زمان تنظیم این نوشته معلوم نیست و در جریان رویداد مشخص خواهد شد. با این حال به نظر می‌رسد تا پیش از پایان یافتن ماه سپتامبر ۲۰۲۱ میلادی تمامی این محصولات آماده عرضه به بازار جهانی، از جمله فروشگاه‌های ایران شوند.

همانطور که گفته شد کنفرانس California Streaming امشب، سه شنبه ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد. اما شما عزیزان از ساعت ۲۱:۰۰ بررسی‌ شایعات مربوط به این رویداد را مشاهده کنید و دید بهتری از این رویداد پیش از برگزاری آن داشته باشید.

ویژه برنامه ان آی سی برای این رویداد شب سه شنبه ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران در بخش لایو صفحه اینستاگرامی رسمی NICapplesotre آغاز خواهد شد و شما عزیزان می‌توانید این رویداد را مشاهده کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420