لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برخی لوازم جانبی محصولات اپل در سکوت خبری حذف شدند!

برخی لوازم جانبی محصولات اپل در سکوت خبری حذف شدند!

به نظر می‌رسد که اپل در اقدامی محرمانه و در سکوت کامل خبری، برخی لوازم جانبی را از قسمت آنلاین و فروشگاه‌های فیزیکی خود حذف نموده است.

این حرکت ابتدا توسط وبسایت Macotakara و در نسخه ژاپنی فروشگاه آنلاین اپل مشاهده شد. به صورت کلی، ۹ قاب آیفون 7، ۱۸ کیس آیپد، ۱۳ کیس هوشمند آیپد، ۱۲ بند اسپورت و ۷ بند نایلونی اپل از فروشگاه‌ّای اپل حذف گردید. بسیازی از لوازم جانبی Nike و Hermes نیز در کنار موارد اشاره شده در روز جمعه از فروشگاه‌های اپل ناپدید شدند.

دو دلیل عمده برای این کار وجود دارد. به عنوان دلیل اول می‌توان به این موضوع اشاره کرد که احتمالا رنگ‌های حذف شده از فروشگاه اپل به دلیل کاهش تقاضا یا کم سود بودن آنها بوده و دلیل دوم، نزدیک شدن به تاریخ معرفی آیفون نسل بعد است و به این ترتیب اپل قصد دارد تا دست و بال تولید کنندگان لوازم جانبی را برای آمادگی هرچه بیشتر به منظور تولید محصولات متناسب با آیفون 8 باز گذارد. این موضوع کاملا طبیعی است که اهالی کوپرتینو انتظار داشته باشند تا لوازم جانبی مورد نیاز برای آیفون نسل بعد که از طراحی جدیدی نیز بهره‌مند خواهد بود، پس از عرضه این محصول در دسترس کاربران قرار گیرد.

اپل قرار است تا در فصل پاییز، چهار دیوایس که شامل آیفون 8، آیفون 7 اس، 7 اس پلاس و سری سوم اپل واچ می‌شود را به دنیای تکنولوژی معرفی کند. به این ترتیب باید منتظر بمانیم و ببینیم که نقشه‌های این کمپانی برای عرضه محصولات اشاره شده به چه صورت است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420