لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاور ممکن است هرگز آماده فروش نشود

ایرپاور ممکن است هرگز آماده فروش نشود

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که اپل ممکن است هرگز ایرپاور را آماده عرضه به بازار نکند. این در حالی است که این کمپانی تصمیم داشت تا پایان سال 2018 میلادی از این شارژر رونمایی کند.

ایرپاور به طور مشخص در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2017 معرفی شد و اپل اعلام کرده که در سال 2018 این محصول را به بازار عرضه می‌کند. با این حال این محصول پس از مدت‌ها انتظار و گذشت بیش از یک از زمان معرفی آن هنوز به صورت عمومی آماده عرضه به بازار نشده است.

در این میان، گزارش جدید منتشر شده از Sonny Dickson حاکی از آن است که اپل به دلایل مختلف امکان تولید این محصول را به صورت انبوه ندارد. در حقیقت مشکلات ایجاد شده بر سر تولید این محصول باعث شده تا عرضه آن در بازار جهانی با تعویق مواجه شود.

این مشکلات شامل موارد زیر می‌شود:

مدیریت حرارت در ایرپاور

ایرپاور در زمان شارژ دستگاه‌های مختلف شامل آیفون و اپل واچ حرارت بسیار زیادی تولید می‌کند و در نهایت باعث کاهش بازدهی و سرعت فرایند شارژ دهی دستگاه می‌شود. این مشکل همچنین روی تراشه شارژی که اپل در آیفون تعبیه کرده نیز تأثیر می‌گذارد و به این تلفن‌های هوشمند آسیب میزند.

ارتباط نرم افزاری پر باگ

مهندسین اپل هنوز نتوانسته‌اند مشکلات نرم افزاری مربوط به ایرپاور را در آی او اس و واچ او اس برطرف کنند. ایرپاور باید در زمان شارژ هم زمان آیفون، ایرپاور و ایرپادهای بی‌سیم اطلاعات مربوط به شارژ را روی آیفون نشان دهد. مشکلات نرم افزاری باعث شده تا این محصول آماده عرضه به صورت عمومی نباشد.

مشکلات سخت افزاری مربوط به تولید

ایرپاور به دلیل امکان شارژ هم‌زمان سه دستگاه، دارای چند کویل شارژ بزرگ است که قرار دادن آن‌ها کنار یکدیگر به صورتی که تداخلی در امواج الکترومغناطیس ایجاد نشود، بسیار دشوار است. این مسئله باعث شده تا تولید انبوه ایرپاور با مشکلات بسیاری مواجه شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420