لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چالش‌های اپل بر سر فروش هوم پاد

چالش‌های اپل بر سر فروش هوم پاد

 حدود سه ماه است که فروش هوم پاد شروع شده است و حالا تحلیلگران ادعا می‌کنند که اپل درزمینهٔ فروش این محصول در بازار با چالش‌های مختلفی مواجه شده است.

بر اساس گزارش تحلیلی خبرگزاری بلومبرگ، شرکت اپل در هفته اول شروع روند فروش هوم پاد با موفقت قابل توجهی مواجه شد. اما مدت زیادی از این موفقیت نگذشت که میزان فروش این محصول به یک باره در بازار جهانی کاهش یافت. همین مسئله باعث شد تا اپل از اواسط ماه مارس سال جاری میلادی (اوایل فروردین 1397) پیش بینی کاهش میزان فروش هوم پاد را مطرح کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اپل در ماه جاری کمتر از 10 هوم پاد در روز را در بازار جهانی فروخته که این مسئله برای شرکت اپل آن‌چنان سودآور نیست. این در حالی است که در 10 هفته ابتدایی فروش هوم پاد شرکت اپل نزدیک به 10 درصد از بازار اسپیکرهای هوشمند را در اختیار خود گرفته بود.

این مسئله با توجه به سهم هفتاد و سه درصدی آمازون اکو و سهم چهارده درصدی گوگل هوم در بازار جهانی، میزان قابل توجهی به حساب میامد و تحلیلگران بر این اعتقاد بودند که در صورت تداوم این روند، اپل می‌تواند جایگاه ویژه‌ای در بازار دستگاه‌های هوشمند داشته باشد.

اما پس از گذشت دو ماه، میزان فروش هوم پاد به یک باره کاهش پیدا کرد و به اپل تنها 4 درصد از سهم بازار را در اختیار خود داشت. افت شدید میزان فروش اسپیکر هوشمند اپل باعث شده تا حدس و گمان‌ها در مورد تلاش اپل برای تولید یک محصول مشابه با قیمت ارزان‌تر افزایش یابد. بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که قیمت 349 دلاری هوم پاد علت اصلی کاهش تمایل کاربران به خرید هوم پاد است.

هنوز معلوم نیست که اپل برای افزایش میزان تمایل کاربران به استفاده از هوم پاد چه تصمیمی می‌گرید. با این حال بسیاری بر این باور هستند که کاهش قیمت این محصول در کنار ارائه قابلیت‌های بیشتر ممکن است باعث افزایش محبوبیت این محصول در بازار شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420