لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش صفر تا صد آیفون | ویژه تیم تحریریه NIC – قسمت دوم

آموزش صفر تا صد آیفون | ویژه تیم تحریریه NIC – قسمت دوم

آموزش کارکردن با آیفون :

یکی از ساده ترین سیستم‌های موجود در بازار، سیستم عامل iOS است که بر روی آیفون‌ها و آیپدهای اپل شاهد هستیم. این سیستم عامل در عین ساده بودن، ویژگی‌های بسیاری دارد که متناسب با نیاز کاربران تعبیه شده اند. در آموزش اختصاصی NIC، قصد داریم که تمام بخش‌های مختلف این سیستم عامل را به شیوه‌ای ساده برای شما بازگو کرده و نکات مختلف را آموزش دهیم. در این فصل به سراغ تنظیمات دستگاه خواهیم رفت.

در این آموزش ها ما به Setting آیفون پرداخته ایم . تنظیمات آیفون دارای قسمت های مختلفی میباشد که تا اینجا و در قسمت اول ، تا گزینه Carrier را توضیح داده ایم . برای خواندن آموزش های قبلی به پست آموزش صفر تا صد آیفون | ویژه تیم تحریریه NIC – قسمت اول مراجعه کنید .

Notifications

این بخش مربوط به اعلانیه‌هایی می‌شود که برنامه‌های مختلف به شما می‌دهند و شما می‌توانید از این بخش، آن ها را خاموش کرده و یا به صورتی که دوست دارید، مدیریت کنید. برای مثال، با ورود به برنامه App Store، شما چند گزینه را در پیش رو خواهید داشت:
– Allow Notifications: با روشن کردن این گزینه، از طرف برنامه برای شما پیام‌‌ها و اعلانیه‌های مختلفی ارسال خواهد شد.

– Show In Notification Center: این گزینه از شما می‌پرسد که آیا پیام‌ها و اعلانیه‌ها در نوار نوتیفیکشن نیز ظاهر شوند یا خیر.

– Badge App Icon: این گزینه برای نشان دادن یا ندادن آیکن برنامه‌ای است که برای شما پیام و اعلانیه ارسال خواهد کرد.

– Show On Lock Screen: با روشن کردن این گزینه، پیام‌ها و اعلانیه‌های برنامه‌ها در صفحه قفل نیز نمایان خواهند شد.

بخش بعدی، Alert Style When Unlocked نام دارد. در واقع، در این بخش، نحوه نمایان شدن اعلانیه هنگام باز کردن قفل دستگاه را تتظیم می‌کند و شما می‌توانید برای هر برنامه، یک سبک را انتخاب کنید.

Control Center

کنترل سنتر، بخشی است که با کشیدن انگشت بر روی صفحه از پایین به بالا فعال می‌شود که به شما میانبرهای سریعی را برای دسترسی به تنظیمات مانند وای فای، چراغ قوه و سایر در اختیار شما قرار می‌دهد. در بخش تنظیمات نوتیفیکشن سنتر، شما دو گزینه در پیش روی خواهید داشت:

– Access On Lock Screen: با روشن کردن این گزینه، کنترل سنتر از لاک اسکرین نیز قابل دسترسی خواهد بود. با خاموش کردن آن گزینه، تنها از صفحه اصلی می‌توانید به این بخش دسترسی داشته باشید.

– Access Within The App: با روشن کردن این حالت، از داخل برنامه‌های درحال اجرا نیز می‌توان کنترل سنتر را اجرا نمود.

Do Not Disturb

همانطور که از نامش پیداست، Do Not Disturb ویژگی است که به کمک آن، تمامی اعلانات و تماس‌ها در بازه زمانی مورد نظر شما قطع می‌کند. با ورود به بخش Do Not Disturb به گزینه‌های زیر دسترسی خواهید داشت:

– Manual: با روشن کردن این حالت، Do Not Disturb فعال شده و تماس‌ها و پیام‌های شما بی صدا خواهند شد. همچنین یک آیکن ماه در نوار نوتیفیکشن ظاهر می‌شود.

– Scheduled: با روشن کردن این حالت، Do Not Disturb فعال شده با این تفاوت که شما می‌توانید بازه زمانی مشخصی را برای فعال شدن آن انتخاب کنید.

– Allow Calls From: در این بخش، شما دسته مخاطبینی که می‌خواهید درحین روشن بودن حالت Do Not Disturb همچنان پیام‌ها و تماس‌هایشان به دستتان برسد را مشخص می‌کنید.

– Repeated Calls: با روشن کردن این حالت، تماس شخصی که حداقل سه دقیقه پیش با شما تماس گرفته باشد، بر روی حالت بی صدا نخواهد رفت.

در آخر صفحه، بخشی به نام Silence وجود دارد. در این بخش، شما می‌توانید حالت سکوت را در این دو زمینه مشخص کنید:

– دستگاه در حالت Do Not Disturb همیشه بی صدا باشد.

– دستگاه در حالت Do Not Disturb تنها وقتی که فقل شده است بی صدا باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420