لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چقدر از اینترنت شما صرف تماس های FaceTime میشود ؟

چقدر از اینترنت شما صرف تماس های FaceTime میشود ؟

FaceTime نرم افزار مکالمه تصویری  برای شرکت اپل هست و از سپتامبر 2013   VOIP یا قابلیت تماس صوتی هم به آن اضافه شد. FaceTime فقط بر روی دیوایس های اپل که شامل گوشی های اپل که دارای سیستم عامل IOS و همینطور کامپیوترهای اپل که دارای سیستم عامل مک هستند قابل اجراست. FaceTime که تماس تصویری دارد، بر روی همه دیوایس های اپل که دوربین جلو دارند اعم از آیپد و آیپاد و آیفون و همینطور همه لپ تاپ های اپل که  FaceTime Camera  (قبلا به این دوربین Isight Camera گفته می شد) دارند قابل اجراست. FaceTime ی که تماس صوتی دارد فقط بر روی دیوایس هایی که IOS 7 را اجرا می کنند قابل اجراست. خیلی از کاربران آیفون که این نرم افزار رایگان را دانلود کرده اند معتقدند که یکی از مهم ترین ویژگی های گوشی های آیفون همین برنامه فوق العاذه است.اگر می خواهید از GPRS گوشی در زمان هایی که WiFi ندارید استفاده کنید، گزینه ی use cellular data را On کنید.

من خودم مدت ها کاربر اسکایپ بودم اما از زمانی که شرکت اپل FaceTime را معرفی کرد این سرویس را ترجیح دادم ، مخصوصا حالا که دیگر تماس صوتی یا voip نیز به آن اضافه شده است. کیفیت صدا و وضوح تصویر در تماس های تصویری این برنامه خیره کننده است ، اگر من کاربر آی او اس نبودم می گفتم که خب مجبورم از اسکایپ یا هنگ اوت استفاده کنم!

شما لازم نیست که carrier  های خود را برای تماس های FaceTime به کار ببرید . وقتی در حال استفاده از یک شبکه اینترنتی هستید نیز نیاز نیست که از داده های اینترنتی خود استفاده کنید .

در آی او اس 8 اپل این برنامه را بهبود داده است ، و این ویژگی این است که به شما اطلاع می دهد چه میزان از داده های شما صرف تماس های تصویری یا صوتی با فیس تایم شده است . احتمالا تا کنون به آن توجه نکرده اید پس به شما پیشنهاد میدهم در ادامه مطلب هم با ما همراه باشید.

از کجا بفهمیم که چقدر از داده های اینترنتی ما صرف تماس های فیس تایم شده است؟

خب ابتدا برنامه فیس تایم را راه اندازی کنید . روی تب ویدیو یا آی دیو فشار دهید. سپس روی i کوچک که در کنار آیکون های مربوط به هر تماس  وجود دارد بزنید .

facetime-audio-calls.jpg

در صفحه مربوط به اطلاعات تماس که با فشردن i باز شده است شما می توانید تمامی اطلاعات تماس خود را مشاهده کنید مثلا بفهمید تماس شما آیا ورودی بوده یا خروجی ، مدت زمان تماس را ببینید و خیلی کارهای دیگر…همچنین به تازگی شما می توانید در این صفحه ببینید که چه میزان داده اینترنتی صرف تماس شما شده است.

facetime-calls-data-used.jpg

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373