لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش اجرای همزمان دو برنامه در آیپد

آموزش اجرای همزمان دو برنامه در آیپد

آموزش اجرای همزمان دو برنامه در آیپد :

اگر یادتان باشد، اپل برای اولین بار در iOS 9 از ویژگی اجرای دو برنامه در کنار هم در آیپد رونمایی کرد. به کمک این ویژگی، کاربران می‌توانند دو برنامه را به صورت کاملا همزمان در کنار یک دیگر اجرا کنند تا بتوان نیازهای خود را رفع کنند. این ویژگی برای آیپد ایر 2، آیپد مینی 4، آیپد پرو 12.9 و آیپد پروی 9.7 اینچی موجود است و در ادامه قصد داریم که به شما آموزش دهیم چگونه می‌توان از این ویژگی استفاده کرد.
همانطورکه پیش از این گفتیم، اپل می‌خواهد آیپدها را به گونه‌ای بهینه سازی کند تا بتوان از آن به عنوان یک نوع کامپیوتر قابل حمل و کارآمد استفاده کرد. مسلما یکی از ویژگی‌های مهم در کامپیوترها، اجرای برنامه‌ها در کنار یک دیگر است و حالا این ویژگی به آیپدها هم آمده است. قبل از هرچیزی، باید وارد یک برنامه شوید تا بتوان این عمل را انجام داد. برای مثال، ما برنامه گالری در آیپد را اجرا می‌کنیم.
سپس از سمت راست صفحه، انگشت خود را بکشید تا یک منو از قسمت راست صفحه نمایش نمایان شود. این لیست برنامه‌هایی است که می‌توانید در کنار هم استفاده کنید. با انتخاب یک برنامه، شما در حقیقت وارد بخشی می‌شوید که Slide Over نام دارد. این بخش برای زمانی کاربرد دارد که شما می‌خواهید برنامه‌ای را به صورت سریع استفاده کنید اما نمی‌خواهید به صورت دو صفحه اجرا شود. اگر انگشت خود را از بالای این منو به پایین بکشید، سایر برنامه‌ها مجددا ظاهر خواهند شد. حال بین این منو و صفحه شما، یک خط وجود دارد؛ اگر این خط را به وسط صفحه بکشید، متوجه می‌شوید که دو برنامه شما به صورت دوگانه در کنار یک دیگر اجرا شده اند. به کمک همان خط، می‌توانید برنامه باز شده را به صورت کلی ببنید و یا ابعاد آن را تغییر دهید. زمانی که دکمه هوم را بزنید، هردو برنامه به کنار زده شده و وارد صفحه اصلی می‌‍شوید. فرض کنید که از همان منوی سمت راست، شما برنامه اپ استور را انتخاب کرده و اولین برنامه‌ای که در آن بودید، گالری است. حال اگر وارد یک برنامه دیگر شوید، آن برنامه بجای گالری باز خواهد شد و اپ استور همچنان در گوشه دیگر صفحه نمایش شما قرار گرفته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420