لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش نصب ویندوز 10 بر روی مکینتاش

آموزش نصب ویندوز 10 بر روی مکینتاش

نصب ویندوز 10 روی مک توسط بوت کمپ : ( BootCamp )

این نوع نصب سیستم عامل ویندوز بر روی مکینتاش برای افرادی  توصیه میشود که کار سنگین با ویندوز انجام میدهند و نیاز به کل سخت افزار لپ تاپ دارند .

پیش نیازهای نصب ویندوز 10 بر روی سیستم عامل میکنتاش با نرم افزار BootCamp :

  •  فلش مموری با حداقل حجم 8 گیگ خالی از اطلاعات
  • اینترنت پر سرعت
  • Iamge ویندوز 10 با پسوند ISO

ابتدا پوشه Application را باز کرده و سپس به پوشه Utilities بروید و نرم افزار بوت کمپ – Boot Camp را اجرا کنید تا بتوانیم ویندوز 10 را روی مکینتاش ( اپل ) نصب کنیم . ( مرحله اول نصب ویندوز 10 بر روی مکینتاش اپل سیستم ال کاپیتان )

حال بر روی گزینه Conrinue کلیک کرده تا به مرحله بعد برویم : ( مرحله دوم نصب ویندوز 10 بر روی مکینتاش اپل سیستم ال کاپیتان )

در این مرحله تیک هر 3 گزینه را بگذارید و سپس گزینه Continue را انتخاب کنید . ( مرحله سوم نصب ویندوز 10 بر روی مکینتاش اپل سیستم ال کاپیتان )

فلش مموری خود را به لپ تاپ وصل کنید و پس از انتخاب Choose و سپس فایل Image ویندوز 10 را انتخاب کنید . دقت شود که کلیه اطلاعات بر روی فلش مموری پاک خواهد شد .  ( مرحله چهارم نصب ویندوز 10 بر روی مکینتاش اپل سیستم ال کاپیتان )

در این مرحله فلش فورمت شده و فایل های ویندوز بر روی آن ریخته میشود . ( مرحله پنجم نصب ویندوز 10 بر روی مکینتاش اپل سیستم ال کاپیتان )

پس از کپی فابل ها بر روی فلش نوبت دانلود درایورها میرسد که به صورت خودکار انجام میشود و دقت کنید که این مرحله کمی زمان بر میباشد . ( مرحله ششم نصب ویندوز 10 بر روی مکینتاش اپل سیستم ال کاپیتان )

پس از دانلود درایورهای بوت کمپ نوبت این میرسد که فضایی که نیاز دارید تا بر روی ویندوز داشته باشید را اختصاص دهید . ( مرحله هفتم نصب ویندوز 10 بر روی مکینتاش اپل سیستم ال کاپیتان )

پس از اختصاص فضای بوت کمپ برای نصب ویندوز 10 بر روی مکینتاش بر روی دکمه Install کلیک کنید تا سیستم به صورت خودکار ریستارت شود و مراحل نصب ویندوز آغاز گردد . ( مرحله هشتم نصب ویندوز 10 بر روی مکینتاش اپل سیستم ال کاپیتان )

نکته : اگر با پیغام Can’t download the software مواجه شدید نگران نباشید . به علت سرعت پایین اینترنت ابن ارور گاهی اوقات داده میشود  . باید مجددا مراحل بالا را طی کنید تا این مرحله با موفقیت به پایان برسد .

مراحل نصب ویندوز را انجام دهید و منتظر باشید تا سیستم عامل ویندوز 10 اجرا شود . پس از بالا آمدن ویندوز فلش را باز کنید و سپس پوشه BootCamp را انتخاب کنید و Setup را اجرا کنید تا تمامی درایورهای ویندوز نصب شوند . پس از نصب درایورهای ویندوز , ویندوز را ریستارت کنید . در این مرحله سیستم عامل ویندوز 10 با کلیه  درایورها به صورت Dual Boot بر روی سیستم عامل مکینتاش نسخه ال کاپیتان نصب شده و کار تمام شده است .

در پایان نصب ویندوز 10 بر روی سیستم عامل مکینتاش ال کاپیتان شما را دعوت میکنم تا این آموزش را به صورت تصویری ببینید .

مشاهده ویدیو آموزش نصب سیستم عامل ویندوز 10 بر روی مکینتاش اپل :

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373