لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انواع مسترکارت مجازی و فیزیکی قابل خرید و استفاده در ایران

انواع مسترکارت مجازی و فیزیکی قابل خرید و استفاده در ایران

​کاربران ایرانی برای دلایل مختلف نظیر خرید یک کالا یا سرویس در خارج از کشور یا پرداخت پول در کشورهای دیگر اغلب نیاز به پرداخت ارزش پیدا می‌کنند. در این میان استفاده از مسترکارت یک روش قابل قبول و آسان برای پرداخت‌های بین‌المللی در داخل ایران به‌حساب میاید.

مستر کارت دارای انواع مختلفی است که در ادامه به معرفی تک تک آن‌ها خواهیم پرداخت:

مستر کارت مجازی

مستر کارت مجازی یک کارت اعتباری است که به صورت مجازی صادر می‌شود. در حقیقت با خرید مستر کارت مجازی شما دسترسی به کارت فیزیکی مسترکارت نخواهید داشت؛ بلکه اطلاعات مربوط به آن که شامل کد 16 رقمی و دیگر اطلاعات مربوط به پرداخت است برای شما ارسال می‌شود. استفاده از مستر کارت فیزیکی برای زمانی مناسب است که شما نیاز به پرداخت سریع دارید و تصمیمی برای صبر کردن برای دریافت مستر کارت فیزیکی از طریق پست را ندارید.

مستر کارت فیزیکی هدیه

مستر کارت هدیه به طور کل چه فیزیکی باشد و چه مجازی، کارکردی همانند گیفت کارت دارد. در حقیقت معادل ایرانی شده مستر کارت فیزیکی هدیه همان کارت‌های بانکی هدیه است که از طرف بانک‌های ایرانی صادر می‌شود تا بتوانید آن را به دیگران به عنوان هدیه ارائه دهید. البته شما می‌توانید از مستر کارت برای استفاده شخصی خودتان نیز استفاده کنید. مستر کارت هدیه همانند گیفت کارت باید به صورت یک باره شارژ شود و پرداخت آن تنها یک بار انجام می‌شود.

مستر کارت مسافرتی قابل شارژ

مستر کارت‌های مسافرتی کارت‌هایی اعتباری هستند که شما می‌توانید آن را شارژ کنید.اعتبار این کارت‌ها 2 ساله است و می‌توانید آن‌ها را شارژ کنید. موارد استفاده از این مستر کارت‌ها شامل خرید آنلاین به صورت ارزی، خرید از دستگاه‌های POS در کشورهای دیگر و گرفتن پول نقد از طریق دستگاه‌های خود پرداز در دیگر کشورها است. در حقیقت با داشتن این مستر کارت‌ها انگار یک کارت بانکی را برای خرید و انجام تمامی پرداخت‌ها در خارج از کشور در اختیار دارید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373