Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
قابلیت یونیورسال کنترل در مک‌او‌اس مانتری همچنان مشکل دارد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت یونیورسال کنترل در مک‌او‌اس مانتری همچنان مشکل دارد

قابلیت یونیورسال کنترل در مک‌او‌اس مانتری همچنان مشکل دارد

قابلیت یونیورسال کنترل که در ماه ژوئن ۲۰۲۱ و در جریان کنفرانس WWDC برای مک او اس مانتری معرفی شد، در آخرین آپدیت بتای منتشر شده دارای مشکلات شناخته شده است.

یونیورسال کنترل یکی از ویژگی‌های مهم و اساسی است که اپل در مک او اس مانتری در ماه ژوئن ۲۰۲۱ معرفی کرده که حتی در دهمین بتای منتشر شده از این سیستم عامل هم به صورت عادی و بدون عیب اجرا نشده است. در این میان مشخص نیست که هنگام عرضه نسخه نهایی این سیستم عامل جدید، قابلیت یاد شده در دسترس کاربران قرار بگیرد.

در آخرین آپدیت بتایی که اخیرا منتشر شده، تنظیمات یونیورسال کنترل که به طور دستی فعال شده و یک برچسب بتا برای آن در نظر گرفته شده است.

برچسب بتا نشان می‌دهد که اپل قصد دارد این ویژگی را برای کاربران مک او اس مانتری قابل دسترسی کند، حتی اگر باگ‌های آن برطرف نشده باشند و همچنان با مشکلات اساسی در عملکرد مواجه باشد.

گرچه یونیورسال کنترل هنوز به صورت عادی و نهایی عرضه نشده، ولی تنظیمات آن از طریق یک ریموت فعال می‌شود و معلوم است که اپل در حال کار کردن و توسعه آن است.

گفتنی است که اپل برای ویژگی iCloud+ Private Relay که اکنون به صورت بتا قابل دسترسی است نیز برچسب بتا در نظر گرفته و هنوز این قابلیت را به صورت نهایی عرضه نکرده است.

یونیورسال کنترل برای مک او اس مانتری و آیپد او اس ۱۵ طراحی شده که به کاربران اجازه می‌دهد تا چندین مک و آیپد را به صورت همزمان با استفاده از دستگاه های ورودی عملکرد یکسان کنترل کنند.

بنابراین کاربران مک و آیپد می‌توانند از یک ماوس و کیبورد برای بیش از یک مک و یک آیپد یا ترکیب چندین مک و آیپد استفاده کنند. همچنین می‌توان فایل‌ها را بین مک و آیپد جا به جا کرد و با انجام دستور‌های حرکتی در ترک‌پد مک، در آیپد نیز تغییرات ایجاد کرد.

کریگ فدریکی نایب رئیس ارشد بخش مهندسی نرم افزار اپل گفته که افراد حرفه‌ای از این قابلیت استقبال خواهند کرد، زیرا با ترکیب دستگاه‌ها می‌توانند عملکرد بهتری از آن‌ها داشته باشند.

اپل مک او اس مانتری را در کنفرانس WWDC 2021 معرفی کرد که به زودی نسخه عمومی و نهایی آن منتشر و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

برخی قابلیت‌های سیستم عامل جدید مک شامل یونیورسال کنترل، میانبرهای مک، تغییرات رابط کاربری سافاری، ایرپلی، فیس تایم و مسیج، فوکوس و Quick Note می‌شود.

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420