لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سفارشی سازی Lock Screen آیفون

سفارشی سازی Lock Screen آیفون

در بسیاری از موارد کاربران آیفون علاقه مند هستند که در زمان قفل بودن صفحه نمایش یا زمانی که گوشی در حالت استندبای قرار دارد، بتوان به برخی از اپلیکیشن ها دسترسی محدود داشت یا برای جلوه بیشتر گوشی در وضعیت قفل بودن برخی از ویجت های خاص روی صفحه آیفون به نمایش در آیند، از این رو در نسخه های جدید iOS (از نسخه 16 به بعد) تنظیماتی جهت سفارشی سازی Lock Screen آیفون در اختیار کاربران قرار گرفته است، و این قابلیت صفحه Lock Screen آیفون را از حالت یکنواختی و تکراری بودن خارج کرده و آن را به یک فضای داینامیک و متعامل با اپلیکیشن های مختلف آیفون تبدیل کرده است.

سفارشی سازی Lock Screen آیفون

در بخش اول تنظیمات ابتدا می توان پس زمینه Lock Screen را از طریق ورود به بخش  Wallpaper از طریق اپ  Settting تغییر داده به این صورت که با زدن گزینه Customize می توان پس زمینه مشترک با صفحه  Home Screen و Lock Screen را انتخاب کرده و در صورت انتخاب Theme های پیشنهادی توسط اپل می توان رنگ بندی این قالب های را نیز تغییر داد، و در صورت انتخاب عکسی خاص برای پس زمینه می توان وضعیت رنگ عکس و جلوه های گرافیکی آن را نیز از طریق گزینه های نمایش داده شده در زیر صفحه تنظیم کرد. همچنین می توان در تنظیمات عکس میزان زوم و محل قرار گیری عکس در صفحه نمایش را به آسانی تنظیم نمود.

در مورد مدیریت ویجت های نمایش داده شده در فضای Lock Screen می توان گفت، که برخی از ویجت ها به صورت پیش فرض نمایش داده می شوند نظیر تاریخ و ساع نمایش داده شده در بخش Add Widget، موارد مدنظر خود را انتخاب کند و آنها را به صورت موزائیکی در کادر نمایش داده شده قرار دهد. همچنین روی هر ویجت تنظیمات خاصی را می توان اعمال کرد و فونت و رنگ بندی آن را در حالت دلخواه تنظیم نمود.

سفارشی سازی Lock Screen آیفون

برای مدیریت بهتر نمایش دسته ای از ویجت ها می توان تنظیمات زیر را اعمال کرد و از این طریق تنها دسته ای از ویجت ها نمایش داده شود که مدنظر کاربر می باشند:

ابتدا وارد بخش Setting گوشی شده، سپس با زدن گزینه Face ID & Passcode و وارد کردن رمز چهار رقمی دستگاه، در صفحه نمایش داده شده به قسمت Allow Access When Locked رفته و هر دسته از ویجت ها را از طریق سویئچ های مربوطه می توان فعال یا غیر فعال کرد.

Setting > Face ID & Passcode > Allow Access When Locked > Off or On

سفارشی سازی Lock Screen آیفون

همچنین در نسخه جدید iOS 18 می توان دو گزینه دسترسی سریع (که در زیر Lock Screen به صورت ثابت نشان داده شده) را از طریق Control Center تغییر داد و دسترسی به ابزار های پر کاربرد و متنوع دیگری را در زمان قفل بودن آیفون برای کاربر فراهم آورد.

برای اخبار و اطلاعات بیشتر به لینک زیر در شبکه های اجتماعی مراجعه کنید:

اینستاگرام اپل ان آی سی

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت