لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تنظیم عملکرد بهینه سیم کارت ها در آیفون

تنظیم عملکرد بهینه سیم کارت ها در آیفون

آیفون های عرضه شده توسط شرکت اپل همانند سایر گوشی های موجود در بازار عموما با دو اسلات سیم کارت عرضه می شوند، این موضوع باعث راحتی کاربران در استفاده از خدمات متنوع اپراتورهای تلفن همراه در سراسر جهان شده است و از این رو تنظیم عملکرد بهینه سیم کارت ها در آیفون اهمیت پیدا می کند.

تنوع امکانات شبکه تلفن همراه داخلی برای کاربران آیفون به خصوص آیفون های نسل جدید به دو موضوع مهم بستگی دارد، یکی این موضوع که امکان رجیستر قانونی در ایران برای گوشی وجود داشته باشد و مورد دوم سفارش منطقه تولید گوشی (یا Region) که تعیین کننده پشتیبانی از هر دو اسلات سیم کارت توسط اپراتورهای داخلی می باشد، به عنوان مثال گوشی های تولید چین و هنگ کنگ (به عبارت بهتر دارای پارت نامبر چین و هنگ کنگ) به صورت دو سیم کارت در ایران قابل استفاده بوده، اما گوشی های سفارش اروپا و آمریکا (پارت نامبر اروپا و آمریکا) به صورت تک سیم کارت در دسترس است. به همین جهت گوشی های دو سیم کارت قابلیت های زیادی را در زمان کار با اپراتورهای داخلی در اختیار کاربر قرار می دهد.

در بسیاری از موارد ممکن است برای بهره مندی از سرعت بالاتر شبکه اینترنت موبایل در آیفون های دو سیم کارت لازم هست از بین دو اپراتور در دسترس یکی را انتخاب کنید، اما انجام این کار به صورت دستی مشکل و شاید ناممکن باشد.

برای حل این موضوع قابلیتی در آیفون های نسل جدید گنجانده شده که به صورت اتوماتیک وهوشمند سرعت اینترنت شبکه دو سیم کارت را با هم مقایسه کرده و اینترنت اپراتوری را انتخاب می کند که سرعت بیشتر و پایدارتری را در اختیار شما قرار می دهد.

برای فعال سازی این قابلیت مسیر زیر را طی کنید:

پس از ورود به Setting App وارد بخش Cellular آیفون شوید و سپس گزینه Cellular Data را انتخاب کنید، در صفحه نمایش داده شده گزینه Allow Cellular Data Switching را فعال کنید تا انتخاب اپراتور Data به صورت اتوماتیک انجام شود.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به لینک پشتیبانی اپل به آدرس زیر مراجعه کنید:

iPhone Network Selection is on Automatic

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420