لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعریف دو Face ID روی یک گوشی آیفون

قابلیت فوق العاده ای که بیشتر گوشی های آیفون به آن مجهز شده اند و در هر نسل پیشرفته تر از نسل های قبلی ظاهر می شود، قابلیت Face ID گوشی های اپل است که از روش های فوق العاده ای در پردازش گرافیکی چهره استفاده می کند تا با کمترین خطا چهره کاربر را تشخیص داده و اجازه ورود به فضای آیفون را برای او ممکن سازد. قدرت تشخیص Face ID گوشی های نسل جدید اپل (یعنی از نسل 11 به بعد) تا حدی بالا رفته که اپل به صورت کامل حسگر اثر انگشت یا Touch ID را از روی گوشی های خود حذف نموده است.
در بسیاری از موارد ممکن است برای شما اتفاق بیفتد که تنها شناساندن چهره شخصی برای آیفون، کافی نباشد و بخواهید چهره شخص دیگری که کاملا به او اعتماد دارید را نیز به گوشی معرفی کنید، و بدین ترتیب امکان تعریف دو Face ID روی یک گوشی آیفون برای شما میسر می گردد.
در محیط سیستم عامل iOS 17 برای تمامی گوشی های نسل جدید آیفون روشی تعریف شده که می توان با استفاده از آن می توان بیش از یک Face ID را برای ورود محیط گوشی تعریف نمود. این روش به شرح زیر است:
پس از ورود به Setting App گوشی به قسمت Face ID & Passcode رفته و بعد از ورود رمز پیش فرض چهار رقمی خود گزینه Set Up an Alternate Appearance را انتخاب کنید، در صفحه نمایش داده شده می توانید با زدن دکمه Get Started و قرار دادن گوشی در مقابل چهره شخص جدید Face ID شخص جدید که کاملا مورد اعتماد شما هست را روی یک گوشی تعریف کنید.
همچنین می توانید از طریق لینک زیر اطلاعات بیشتری را در مورد این موضوع کسب کنید:
How To Add A Second Face To Face ID

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420