لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کمبود تراشه باعث کاهش تولید ایفون ۱۳ شد

کمبود تراشه باعث کاهش تولید ایفون ۱۳ شد

شرکت اپل به تازگی مجبور شده تا به خاطر کمبود تراشه در جهان سرعت تولید آیفون ۱۳ را کاهش دهد.

بر اساس گزارش جدید خبرگزاری بلومبرگ شرکت اپل همانند تمامی شرکت‌های فعال در حوزه فناوری با چالش کمبود تراشه مواجه شده است و تصمیم گرفته تا تولید آیفون ۱۳ را تا ۱۰ میلیون واحد کاهش دهد. این موضوع باعث خواهد شد تا شرکت اپل در سه ماهه منتهی به آغاز سال ۲۰۲۲ میلادی با چالش ویژه‌ای در زمینه تولید آیفون‌های جدید مواجه شود و تنها ۹۰ میلیون واحد آیفون ۱۳ را تولید کند. بلومبرگ اعلام کرده که این موضوع توسط شرکای تجاری شرکت اپل تایید شده است و از طرف دیگر دو شرکت‌ برادکام و «تگزاس اینسترامنت» نیز اعلام کرده‌اند که توانایی لازم برای تحویل سفارش‌های اپل به حجم سابق را ندارند. بررسی‌های اولیه iFixit نیز تا پیش از این تایید کرده بودند که آیفون‌های ۱۳ مجهز به ماژول BCM59365 برادکام هستند.

آیفون ۱۳ احتمالا به دلیل چالش کمبود تراشه در سراسر دنیا با مشکلات زیادی در بازار کریسمس ۲۰۲۲ مواجه می‌شود. بسیاری از افراد تصمیم دارند تا در ماه‌های پایانی سال میلادی و تعطیلات کریسمس اقدام به خرید تلفن‌های هوشمند جدید کنند. این در حالی است که آیفون ۱۳ به دلیل مشکلات جدید مربوط به کمبود تراشه احتمالا این محصول با کمبود موجودی در فروشگاه‌های سراسر جهان مواجه شود.

این موضوع مشخصا نشان می‌دهد که شرکت اپل میزان کمتری از انتظارات خود برای فروش آیفون ۱۳ اقدام به تولید این محصول می‌کند و همین موضوع در نهایت باعث بهم‌ریختن تعادل میان عرضه و تقاضا می‌شود. به نظر می‌رسد که این معضل باعث ایجاد ناموجود شدن آیفون ۱۳ و حتی گران شدن قیمت نهایی این محصول برای مصرف کننده شود.

گفتنی است که معمولا فصل پایان سال میلادی اوج فروش آیفون‌ها را تشکیل می‌دهد که این موضوع می‌تواند روی درآمد کلی شرکت اپل نیز تاثیرگذار باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420