Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
تور آموزشی آیفون های ۱۳ 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!


آیفون ۱۳ به تازگی آماده معرفی و عرضه از طرف شرکت اپل شده است و حالا شرکت اپل یک ویدیوی تبلیغاتی را با عنوان تور آموزشی آیفون های ۱۳ منتشر کرده است.

در این ویدیو یکی از اعضای شرکت اپل اقدام به معرفی آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس می‌کند و تفاوت‌های این چهار تلفن هوشمند را با یکدیگر مورد بررسی قرار می‌دهد. در این ویدیو، بخش‌هایی از آیفون‌های جدید و قابلیت‌های تازه‌ای که اپل به آن‌ها اضافه کرده نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد و طی آن مهم‌ترین مشخصه‌های آیفون جدید مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

یکی از قابلیت‌های مهمی که شرکت اپل در طراحی و توسعه تمامی آیفون های ۱۳ عرضه کرده شامل حالت سینمایی دوربین می‌شود. این حالت امکان فوکوس خودکار و تار کردن پس زمینه اطراف را به کاربران ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند در زمان برداشت فیلم یا حتی پس از برداشت ویدیو، اقدام به ویرایش این حالت کنند و محتوایی ویژه، در سطح فیلم‌های هالیوودی را ایجاد کنند. در این تور آموزشی تمامی مشخصه‌های حالت سینمایی به طور کامل مورد بررسی قرار می‌گیرد.

علاوه بر این، قابلیت‌هایی نظیر عکاسی ماکرو، فیلم برداری در محیط‌های دارای نور کم و موارد دیگر که مهم‌ترین مشخصه‌های مربوط به آپدیت دوربین آیفون‌های ۱۳ در مقایسه با نسل‌های پیشین است مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در این ویدیوی آموزشی همچنین به امکاناتی جدید نظیر مقاومت آیفون‌ها در برابر ضربه، نفوذ آب و مایعات و موارد دیگر نیز اشاره می‌شود و این قابلیت‌ها به شکلی خاص مورد بررسی قرار می‌گیرند.

از دیگر نکات این ویدیو اشاره به نمایشگر پروموشن ۱۲۰ هرتزی است که امکان حفظ شارژ باتری به صورت بهینه و امکان اجرای محتوای بصری به شکل بهتر و روان‌تر را فراهم می‌آورد.

ایفون ۱۳ در چهار مدل جدید آماده عرضه شده‌اند که هر یک از آن‌ها برای برخی از کاربران مناسب هستند. در این تور آموزشی شرکت اپل تلاش کرده تا تغییرات و امکانات هر یک از تلفن‌های هوشمند را نشان دهد تا علاقه‌مندان بتوانند به بهترین شکل ممکن امکان انتخاب محتوای جدید را داشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420