لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نمایشگرهای آیپد پرو M4 با قابلیت Nano-texture (نانو تکسچر)

نمایشگرهای آیپد پرو M4 با قابلیت Nano-texture (نانو تکسچر)

آیپد پروهای 2024 که مجهز به پردازنده بسیار قدرمند M4، قابلیت های پردازشی تبلت های اپل را وارد فاز جدیدی کرده اند و با ارائه ی امکانات و ویژگی های منحصر به فرد، نظر کاربران حرفه ای را به خود جلب کرده است. یکی از این ویژگی های خاص، نمایشگر Nano-texture است که تجربه ی بصری بی نظیری را برای کاربران به ارمغان می آورد. اما به لحاظ ساختاری نمایشگر های Nano-texture با فناوری نانو به نحوی تولید شده است که جلوه صفحه نمایش به صورت کاملا مات به نظر برسد و در تاریکی محض نیز به صورت کاملا واضح صفحه نمایش دیده شود.

به طور کلی آیپد پرو های M4 در دو مدل صفحه نمایش Retina XDR معمولی و Retina XDR به همراه Nano-texture تولید می شود، پوشش نانو تکسچر علاوه بر داشتن قابلیت های گران قیمت ترین محافظ های صفحه نمایش آیپد، کار با اپل پنسل را نیز روان تر و آسان تر ساخته است. از این رو کاربران تجربه ای فراتر از حد انتظار با نمایشگرهای آیپد پرو M4 با قابلیت Nano-texture (نانو تکسچر) خواهند داشت.

نمایشگرهای آیپد پرو M4 با قابلیت Nano-texture (نانو تکسچر)

مهمترین مزایایی که آیپد های مجهز به این فناوری دارند شامل موارد زیر است:

  • کاهش انعکاس نور: یکی از بارزترین مزایای نمایشگر Nano-texture ، کاهش چشمگیر انعکاس نور در محیط های روشن است. این ویژگی به خصوص برای کاربرانی که از آیپد پرو در فضای باز یا زیر نور مستقیم خورشید استفاده می کنند، بسیار مفید خواهد بود.
  • دقت لمسی بالاتر: بافت نانوی موجود در این نوع نمایشگر، اصطکاک بین انگشتان و صفحه نمایش را افزایش می دهد و به همین دلیل، دقت و سرعت لمس صفحه نمایش به طور قابل توجهی ارتقا می یابد. این امر برای طراحان، نقاشان و هنرمندانی که از اپل پنسیل استفاده می کنند، بسیار حائز اهمیت است.
  • احساس ظریف تر: بافت نانوی این نمایشگر، حس ظریف و دلنشینی را به کاربر القا می کند و کار با آیپد پرو را لذت بخش تر می سازد.
  • مقاومت بیشتر در برابر اثر انگشت: به دلیل بافت نانوی این نوع نمایشگر، اثر انگشت به راحتی روی آن باقی نمی ماند و به همین دلیل، نیاز به تمیز کردن مداوم صفحه نمایش کاهش می یابد.

نمایشگرهای آیپد پرو M4 با قابلیت Nano-texture (نانو تکسچر)

اما در عین خاص بودن این فناوری معایبی نیز در عملکرد این نوع صفحه نمایش وجود دارد که برخی کاربران باید به این موارد توجه کنند:

  • کاهش جزئی وضوح: بافت نانوی این نمایشگر، تا حدی باعث پراکندگی نور می شود و به همین دلیل، ممکن است وضوح تصویر به طور جزئی کاهش یابد.
  • افزایش قیمت: آیپد پروهایی که به نمایشگر Nano-texture مجهز هستند، به طور کلی قیمت بالاتری نسبت به مدل های مشابه با نمایشگر معمولی دارند.
  • عدم تطابق با همه سلیقه ها: بافت نانوی این نمایشگر، ممکن است برای همه کاربران خوشایند نباشد و برخی افراد آن را کمی ناخوشایند بدانند.

در مجموع، نمایشگر Nano-texture آیپد پرو، مزایای قابل توجهی را برای کاربران حرفه ای ارائه می دهد. کاهش انعکاس نور، دقت لمسی بالا، احساس ظریف و مقاومت بیشتر در برابر اثر انگشت، از جمله مهم ترین مزایای این نوع نمایشگر هستند.

با این حال، باید به این نکته نیز توجه داشت که نمایشگر Nano-texture ممکن است برای همه کاربران مناسب نباشد و وضوح تصویر را تا حدی کاهش دهد.

برای اطلاعات بیشتر در این باره به صفحه بررسی آیپد پرو در سایت اپل مراجعه کنید:

Apple iPad Pro

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427