لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با گیفت کارت آمازون چه کاری می‌توان انجام داد؟

با گیفت کارت آمازون چه کاری می‌توان انجام داد؟

گیفت کارت آمازون یکی از پراستفاده‌ترین کارت‌های اعتباری دیجیتالی است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند به بسیاری از محصولات دیجیتالی و فیزیکی دسترسی داشته باشند.

ماهیت اصلی آمازون، یک فروشگاه اینترنتی مبتنی بر فروش کتاب‌های فیزیکی و دیجیتالی بود که در نهایت محصولات فیزیکی دیگر نیز به آن اضافه شد. این فروشگاه اینترنتی بعدها با گسترش فعالیت خود اقدام به ارائه سرویس‌های دیگر، نظیر آمازون پرایم کرد تا کاربران به محتوای دیجیتالی بیشتری دسترسی داشته باشند.

در ادامه این مطلب تصمیم داریم تا تمامی محتوای قابل خرید از طریق گیفت کارت آمازون را معرفی کنیم

  • 1.کتاب‌های دیجیتالی

اگر به خواندن کتاب‌های دیجیتالی علاقه دارید می‌توانید با استفاده از گیفت کارت آمازون اقدام به خرید کتاب‌های دیجیتالی کنید. این کتاب‌های دیجیتالی می‌توانند در دستگاه‌های مختلف و از جمله آمازون کیندل خوانده شوند.

  • 2.سرویس پخش موسیقی آمازون

سرویس پخش موسیقی آمازون همانند سرویس اسپاتیفای و اپل موزیک است و شما می‌توانید از طریق آن به انبوهی از موسیقی‌های مختلف خواننده‌های گوناگون دسترسی داشته باشید و از گوش کردن به آن‌ها لذت ببرید.

  • 3.سرویس پخش محتوای ویدیویی آمازون پرایم

با استفاده از سرویس پخش آمازون پرایم می‌توانید همانند سرویس‌های مشابه نظیر نتفلیکس به محتوای ویدیویی مختلف، مثل فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، اگر از تبلت و ست تاپ باکس دیجیتالی آمازون فایر استفاده می‌کنید، می‌توانید با استفاده از گیفت کارت آمازون اقدام به خرید محتوای ویدئویی مختلف کنید.

  • 4.محصولات فیزیکی

با وجود اینکه وب سایت فروشگاه آنلاین آمازون امکان ارسال محصولات فیزیکی به ایران را ندارد، با این حال می‌توان از طریق گیفت کارت‌های آمازون اقدام به خرید محصولات فیزیکی نیز کرد. اگر افرادی را در خارج از کشور دارید و می‌خواهید برای آن‌ها هدیه ای بخرید، می‌توانید از طریق تهیه گیفت کارت آمازون، محصول مورد نظر خودتان را به آدرس آن‌ها سفارش دهید و یا خود گیفت کارت را به آن‌ها ارائه دهید تا محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373