لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش: مهم‌ترین عامل کاهش باتری در آیفون‌ها

آموزش: مهم‌ترین عامل کاهش باتری در آیفون‌ها

 عمر بالای باتری یکی از مهم‌ترین فاکتورهای استفاده از تلفن‌های هوشمند امروزی است. بسیاری از کاربران در زمان انتخاب یک تلفن هوشمند و یا تبلت، میزان مصرف باتری دستگاه مورد نظر آن را با دیگر دستگاه‌ها مقایسه می‌کنند.

شرکت اپل نیز با تعبیه باتری‌های ظرفیت بالا در کنار بهینه سازی‌های سخت افزاری و نرم افزاری، آیفون‌ها و آیپدها را به گونه‌ای طراحی کرده که باتری آن‌ها برای مدت زمان طولانی‌تری پاسخگوی کارهای مختلف باشند.

پیش از این نیز در وبلاگ اِن آی سی، مسائل دخیل در کاهش عمر باتری مورد بررسی قرار گرفته بودند . با این حال یکی از این عوامل، تأثیر قابل توجه تری در کاهش شارژ باتری دارد.

در این میان، عوامل مختلفی در کاهش زود هنگام باتری تلفن‌های هوشمند دخیل هستند که باعث می‌شوند تا دستگاه سریع‌تر از شرایط عادی نیاز به اتصال به شارژر داشته باشد. اما بسیاری از تحلیل گران بر این باور هستند که مهم‌ترین عامل کاهش باتری آیفون‌ها، عدم آنتن دهی درست شبکه موبایل است. آیفون‌ها زمانی که در مکانی با آنتن دهی ضعیف قرار می‌گیرند، به طور مداوم به دنبال قوی‌ترین شبکه موبایل موجود می‌گردند که این مسئله باعث می‌شود تا سطح باتری به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند.

بسیاری از تحلیلگران به کاربران توصیه می‌کنند تا زمانی که در مکان‌های با آنتن دهی ضعیف قرار دارند، آیفون خود را در حالت AirPlane Mode قرار دهند. بدون شک کاربران در مکان‌هایی که آنتن دهی ضعیف است، امکان برقراری تماس صوتی را ندارند. به همین دلیل، روشن گذاشتن شبکه همراه آیفون‌ها امری بیهوده به‌حساب میاید که تنها باعث کاهش میزان شارژ باتری می‌شود.

به همین دلیل، به کاربران شدیداً توصیه می‌شود تا در زمان استفاده از آیفون‌ها در زمان عدم آنتن دهی، حالت AirPlane Mode را روشن کنند. اگر از تلفن همراه دیگری استفاده می‌کنید که اپراتور موبایل آن در منطقه شما آنتن دهی بهتری دارد، پیش از رفتن به مکان مورد نظر، شماره آیفون خود را روی تلفن دوم خود دایورت کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420