لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نصب نرم افزارهای بانک روی آیفون اپل

نصب نرم افزارهای بانک روی آیفون اپل

آموزش کامل نصب نرم افزارهای بانکی بر روی آیفون

در این پست قصد داریم تا آموزش کامل نصب نرم افزارهای تمامی بانک های ایرانی را بر روی آیفون توضیح دادیم .

همانطور که میدانید بسیاری از بانک های ایرانی نرم افزاری در اپ استور برای دانلود و نصب روی آیفون ندارند تا کارهای امور بانکی را توسط آیفون و بدون رجوع به بانک انجام دهید و نبود چنین نرم افزارهایی بسیار آزار دهنده میباشد . بنابراین بر آن شدیم تا این مشکل را رفع و به صورت کامل شرح دهیم . 

در اولین قدم بانک هایی که در اپ استور نرم افزار دارند را به همراه لینک معرفی خواهیم کرد . برای دانلود از اپ استور فقط کافی است اپل آیدی داشته باشید . چنانچه اپل آیدی ندارید میتوانید اپل آیدی را خریداری کنید . 

<< خرید اپل آیدی >>

1 – بانک مسکن :‌  دانلود نرم افزار بانک مسکن برای آیفون .

2 – بانک شهر :  دانلود نرم افزار بانک شهر برای آیفون .

3 – بانک پاسارگاد :  دانلود نرم افزار شعب بانک پاسارگاد برای آیفون . (با توجه به موقعیت مکانی , نزدیکترین شعبه را نمایش خواهد داد) 

4 – بانک عسکریه :  دانلود نرم افزار بانک عسکریه برای آیفون .  

5 – بانک ایران زمین :  دانلود نرم افزار بانک ایران زمین برای آیفون

حال به بانک هایی میرسیم که در اپ استور نرم افزاری به صورت رسمی ندارند و ما میخواهیم از داشتن چنین نرم افزارهایی بر روی آیفون بهره مند شویم . این نرم افزارهای بانکی در خود سایت بانک ها قرار دارد و مورد تایید بانک های مورد نظر میباشد . 

توجه داشته باشید پس از دانلود نرم افزار از سایت های مربوطه باید به setting گوشی بروید . سپس General را باز کنید و وارد قسمت Device Managment شوید . بر روی پروفایل بانک مورد نظر کلید کنید و سپس Trust  و Verify را بزنید . 

Setting << General << Device Managment << Trust << Verify

1 – بانک سامان :‌ دانلود نرم افزار بانک سامان برای آیفون از سایت بانک سامان.

2 –  بانک قرض الحسنه رسالت :‌  دانلود نرم افزار بانک قرض الحسنه رسالت برای آیفون از سایت بانک قرض الحسنه رسالت

3 -بانک دی :‌ دانلود نرم افزاربانک دی برای آیفون از سایت بانک دی

4 – بانک ملی :‌  دانلود نرم افزاربانک ملی برای آیفون از سایت بانک ملی

5 – بانک ملت : دانلود نرم افزاربانک ملت برای آیفون از سایت بانک ملت .

6 – بانک صادرات : دانلود نرم افزاربانک صادرات برای آیفون از سایت بانک صادرات .

7 – بانک پاسارگاد : دانلود نرم افزاربانک پاسارگاد برای آیفون از سایت بانک پاسارگاد .

7 – بانک پارسیان : دانلود نرم افزاربانک پارسیان برای آیفون از سایت بانک پارسیان

8 – بانک تجارت : دانلود نرم افزاربانک تجارت برای آیفون از سایت بانک تجارت .

9 – بانک رفاه : دانلود نرم افزاربانک رفاه برای آیفون از سایت بانک رفاه .

10 – بانک اقتصاد نوین  دانلود نرم افزاربانک اقتصاد نوین برای آیفون از سایت بانک اقتصاد نوین

آپدیت 10 فروردین 1399

بسیاری از اپلیکیشن‌های ایرانی و از جمله آن‌ها اپلیکیشن‌های بانک‌ها با مشکلات بسیار زیادی برای ارائه خدمات در بستر آی او اس مواجه شده‌اند. به کاربران توصیه می‌شود تا به هیچ وجه از منابع متفرقه برای نصب اپلیکیشن‌های بانکی و ارائه دهنده رمز پویا یک‌بارمصرف استفاده نکنند و تنها از منابع رسمی استفاده کنند. علاوه بر این، به هیچ وجه از اپلیکیشن‌های بانکی را چه برای اندروید و چه برای آیفون از طریق لینک‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌هایی نظیر تلگرام دریافت نکنید.

منابع رسمی و تایید شده برای دانلود و نصب اپلیکیشن‌های بانک برای آیفون و بستر آی او اس در حال حاضر شامل موارد زیر می‌شوند:

وب سایت رسمی بانک

وب سایت رسمی بانک‌ها تایید شده ترین منبع برای دانلود اپلیکیشن‌های آن‌ها به حساب میاید. در این وب سایت‌ها بخشی به نام «بانک داری اینترنتی» یا «موبایل بانک» وجود دارد که امکان دانلود و نص اپلیکیشن‌های ایرانی را به شما ارائه می‌دهند. اگر وب سایت رسمی بانک اقدام به معرفی یک استور ایرانی را کرده باشد، آنگاه می‌توانید برای دانلود و نصب به آن استور ایرانی اعتماد کنید؛ در غیر این صورت به هیچ وجه اپلیکیشن‌ها را از منابع متفرقه دانلود و نصب نکنید.

سیب بانک اپلیکیشن رسمی برخی از بانک‌ها را دارد

اپ استور سیب بانک بسیاری از اپلیکیشن‌های رسمی بانک‌ها را ارائه داده است. شما می‌توانید با خرید اکانت این استور ایرانی اقدام به دانلود و نصب اپلیکیشن بانک‌های ایرانی کرده و از طریق آن‌ها به بانک‌ها دسترسی پیدا کنید. گفتنی است که پیش از استفاده از سیب بانک بهتر است حتماً وب سایت رسمی بانک را چک کنید تا از تایید سیب بانک برای دانلود و نصب اپلیکیشن‌های رسمی اطمینان حاصل کنید؛ در غیر این صورت روشی که به‌صورت رسمی وب سایت بانک اعلام کرده را استفاده کنید.

نصب اپلیکشن بانک روی آیفون ۱۴۰۰

در سال ۱۴۰۰ بانک‌های ملت، پاسارگاد، سامان، مسکن و انصار امکان دسترسی به اپلیکشن‌های خود از طریق نسخه وب‌اپ PWA را برای کاربران خود ارائه داده‌اند. برای دسترسی به اپلیکیشن این بانک‌ها به صورت دائمی کافی است به وب سایت رسمی آن‌ها مراجعه کنید و نسخه PWA دائمی را روی آیفون نصب کنید تا همیشه به بانک‌ها دسترسی داشته باشید.
 برای نصب اپلیکیشن دیگر بانک‌ها در سال ۱۴۰۰ باید از نسخه انترپرایز رسمی که در وب‌سایت رسمی خود این بانک‌ها است، استفاده کنید.
 برای نصب اپلیکیشن‌ها و وب‌اپلیکیشن‌های ارائه شده برای بانک‌های ایرانی حتما از وب‌سایت رسمی آن‌ها استفاده کنید، در غیر این صورت ممکن است با استفاده از نسخه ‌های غیررسمی اطلاعات بانکی شما مورد سواستفاده قرار گیرد.
 برخی از بانک‌های ایرانی در حال حاضر امکان دسترسی به اپلیکشن‌های خود را از طریق مارکت‌های ایرانی نظیر سیب‌بانک، سیب‌چه و سیب‌اپ نیز فراهم کرده‌اند که البته ممکن است نیازمند پرداخت هزینه اشتراک باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420