لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رفع ارور the ecg app is not available in your region در اپل واچ سری 4

رفع ارور the ecg app is not available in your region در اپل واچ سری 4

قابلیت ECG یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی است که به تازگی در اپل واچ سری 4 آماده عرضه شده است. این قابلیت از دسامبر 2018 میلادی برای کشور آمریکا، گوآم، پرتو ریکو و جزایر ویرجین که تحت حکومت آمریکا هستند آماده عرضه شد و کاربران دیگر کشورها به آن دسترسی نداشتند.

در این میان، اپل از ابتدای هفته گذشته پس از عرضه واچ او اس 5.2 امکان دسترسی به این قابلیت را به کاربران اپل واچ‌های سری 4 با پارت نامبرهای مختلف نیز ارائه داد. با این حال هنوز بسیاری از کاربران با مشکلات زیادی در زمینه دسترسی به قابلیت الکتروکاردیوگرام مواجه هستند. یکی از مهم‌ترین مشکلات کاربران برای دسترسی به این سرویس به نمایش ارور the ecg app is not available in your region مربوط می‌شود که نشان دهنده آن است که پارت نامبر اپل واچ سری 4 در حال حاضر از قابلیت ECG پشتیبانی نمی‌کند.

در ادامه به چند نکته مهم در مورد ارور یاد شده خواهیم پرداخت.

ارور the ecg app is not available in your region بر اساس پارت نامبر دستگاه‌ها نشان داده می‌شود

محدودیت قابلیت الکتروکاردیوگرام به صورت مشخص روی پارت نامبر اپل واچ‌های سری 4 موجود شده است. بر این اساس، اگر اپل هنوز این قابلیت را برای پارت نامبر دستگاه شما ارائه نداده، هیچ راهی جز صبر کردن تا زمان عرضه این قابلیت در آپدیت‌های بعدی واچ او اس نخواهید داشت. به یاد داشته باشید که تغییر آی پی، استفاده از وی پی اِن یا تغییر کشور اپل آیدی روی دستگاه‌هایی که پارت نامبر آن‌ها از قابلیت یاد شده پشتیبانی نمی‌کند کار ساز نیست. 

مطمئن شوید که پارت نامبر اپل واچ سری 4 شما از ECG پشتیبانی می‌کند

وبلاگ اِن آی سی در مطلبی جداگانه کشورهایی که تا زمان عرضه واچ او اس 5.2 از ECG پشتیبانی میکنند را عنوان کرده است. شما باید مطمئن شوید که پس از آپدیت به واچ او اس 5.2، پارت نامبر ساعت هوشمندتان از این قابلیت پشتیبانی می‌کند.

مطمئن شوید که ریجن اپل آیدی شما با پارت نامبر اپل واچ سری 4 شما یکسان است


قابلیت ECG ممکن است در صورت عدم تطابق ریجن اپل آیدی با پارت نامبر ساعت غیرفعال شود. البته این مسئله به صورت صد در صد و کارساز نخواهد بود.

آپدیت مهم: این قابلیت از اواسط سال 2019 برای بسیاری از کاربران محدود شده است و حتی در صورت همگام بودن اپل آیدی و پارت نامبر اپل واچ و آیفون امکان دسترسی به الکتروکاردیوگرام برای بسیاری از کاربران ایرانی وجود ندارد

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420