لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی قابلیت‌های جدید اپلیکیشن Photosدر آی او اس ۱۵ :: قسمت اول

معرفی قابلیت‌های جدید اپلیکیشن  Photosدر آی او اس ۱۵ :: قسمت اول

تعداد زیادی از قابلیت‌های جدید در اپلیکیشن Photos توسعه‌داده‌شده برای سیستم عامل آی او اس ۱۵ ارائه شده که شامل ویرایش متادیتای تصاویر، بهبود Memories، Live Text، Visual Lookup و موارد دیگر هستند. در این مقاله هر کدام از این قابلیت‌ها را معرفی خواهیم کرد.

اپل برخی بهبودها و پیشرفت‌های عمده و مهم را به اپلیکیشن Photos آی او اس ۱۵ اضافه کرده که برخی از آن‌ها مورد انتظار کاربران بوده است. ویژگی‌های جدید با قابلیت‌هایی منحصر به فرد به کاربران ارائه شده که امکان انجام کارهای بیشتری با تصاویر را می‌دهد.

Memories و بازگشت مداوم به خاطرات تصاویر

ویژگی‌های جدید در بخش Memories امکان تجربه دوباره لحظات مورد علاقه را می‌دهد، همچنین با قابلیت ویرایش متادیتا می‌توان اطلاعات قابل مشاهده را ویرایش کرد.

قابلیت Memories یک بخش اصلاح شده در اپلیکیشن Photos آی او اس ۱۵ است که به نشان دادن خاطرات مورد علاقه کمک می‌کند. به این قابلیت، ظاهر جدیدی اضافه شده که شامل کارت‌های انیمه با عناوین هماهنگ، انیمیشن‌های جدید و سبک‌های در حال تغییر و چندین کلاژ تصویر برای ایجاد حس سینمایی بیشتر می‌شوند.

اپل از یادگیری ماشینی برای کنتراست و تنظیم رنگ مناسب در ایجاد ظاهر ثابت و بدون تغییر استفاده ‌کرده است. بنابر گفته اپل این قابلیت به پیروی از آنچه متخصصین رنگ در استودیوهای فیلم‌سازی انجام می‌دهند، طراحی شده است. گفتنی است که با گرفتن هر عکس و فیلم، امکانات و سطح هوشمندی Memories افزایش پیدا می‌کند.

هنگام اجرای یک Memory، یک رابط کاربری تعاملی ارائه می‌شود که به کاربر اجازه می‌دهد تا روی توقف ضربه زده و آخرین عکس را دوباره پخش کند یا به عکس بعدی رفته و همچنان ویدیو را ادامه دهد که همه این‌ها با اجرای موزیک طراحی شده است.

لازم به ذکر است که تغییر آهنگ، حذف یا اضافه کردن عکس یا تنظیم ظاهر Memory در زمان واقعی و بدون نیاز به بررسی و اجرای دوباره، انجام می‌شود.

انواع جدید Memory

مموری‌های متنوعی وجود دارد که می‌تواند بر اساس آرشیو عکس‌ها ساخته شود، همچنین اپل به مرور زمان تعطیلات بین‌المللی، خاطرات کودک محور و ترندهای جدید را اضافه کند. در این قابلیت Pet Memories پیشرفته شده که می‌تواند در دستگاه‌های iOS سگ‌ها و گربه‌های خانگی متعلق به افراد را شناسایی کند.

در صورتی که شخص، تاریخ، مکان یا تعطیلات در Memories یا Featured ‌Photos ظاهر می‌شود با استفاده از دکمه دسترسی سریع Feature Less موارد ذکر شده کمتر دیده می‌شود.

برای مشاهده قابلیت‌های بیشتری که در اپلیکیشن Photos ارائه شده، به بخش دوم مراجعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420