لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چگونه از خراب شدن کابل لایتنینگ اپل جلوگیری کنیم؟

چگونه از خراب شدن کابل لایتنینگ اپل جلوگیری کنیم؟

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی باشید که از کابل های اورجینال خود شرکت اپل یا به عبارتی همان لایتنینگ استفاده می کنید حتما متوجه این مشکل شده اید که این کابل ها پس از گذشت مدتی شروع به پوست پوست شدن و خراب شدن می کنند که معمولا یک خرج مجدد را برای کاربر به همراه دارد. دلیل این که چرا این کابل ها به این روز در می آیند آن است که اپل این محصولات را به صورت زیست محیطی طراحی کرده تا پس از اتمام کار هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نکنند. اما باز هم این موضوعی کمکی به خراب نشدن کابل های ما نمی کند، اما جای نگرانی نیست؛ چراکه در ادامه قصد داریم یک آموزش ساده ولی فوق العاده کاربردی را به شما نشان دهیم تا بتوانید از خراب شدن این کابل ها جلوگیری کنید. در ادامه با ما همراه شوید.

پاسخ به دو سؤال مهم در مورد شارژ آیفون که دغدغه‌ی تمام کاربران است ✚ آموزش شارژ باتری ✚ شارژ اولیه گوشی آیفون اپلپنج دلیل که چرا لایتنینگ از جک 3.5 میلیمتری برای هدفون بهتر استچگونه از خراب شدن کابل لایتنینگ اپل جلوگیری کنیم؟ :
مشکل شماره یک کاربران اپل

​روشی که به شما آموزش خواهیم داد به ظاهر ساده به نظر می رسد اما شاید برایتان جالب باشد که این اقدامات ساده می تواند عمر کابل لایتنینگ شما را برای مدت ها افزایش دهد. پس قبل از انجام این فرآیند دو تکه فنر، یک مداد و یک سشوار به همراه داشته باشید! مرحله اول آن است که فنر را در انتهای سر هر دو سیم قرار دهید. معمولا فنرهایی که در خودکارهای فشاری استفاده می شود بهترین گزینه ممکن است. پس ابتدا فنری را برداشته و از یک سمت به روی سیم بپیچانید و به انتهای سیم انتقالش دهید. سعی کنید فنری را انتخاب کنید که به اندازه ای محکم باشد تا بتواند در دور سیم باقی بماند. حال به مرحله دوم می رسیم اما قبل از آن اجازه دهید یک توضیح مختصر دراین باره به شما بدهیم. معمولا کابل های لایتنینگ به دلیل نرمی که دارند به مرور زمان به خاطر گره خوردن به مشکل برمیخورند. مرحله دوم دقیقا برای جلوگیری از این مشکل است. پس سیم لایتنینگ را به طور کامل به دور یک مداد ببنید – به طوری که دو انتهای آن بیرون باشند. سپس با سشوار به کابل حرارت وارد کنید تا شکل کلی سیم به صورت فنری تبدیل شود. بسیار خب، با همین سه حرکت ساده شما صاحب یک کابل لایتنینگ با دوام شدید!  در ادامه می توانید این آموزش را به صورت تصویری نیز مشاهده کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373