Deprecated: Creation of dynamic property WhichBrowser\Model\Os::$build is deprecated in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-statistics/includes/vendor/whichbrowser/parser/src/Analyser/Header/Useragent/Os.php on line 609
تنظیمات و بروز رسانی اپل پنسل پرو 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تنظیمات و بروز رسانی اپل پنسل پرو

تنظیمات و بروز رسانی اپل پنسل پرو

اپل پنسل پرو که در سال 2024 و همزمان با آیپدهای پرو و ایر مجهز به پردازنده M4 توسط شرکت اپل معرفی شد، که علاوه بر داشتن قابلیت های نسل های  قبلی اپل پنسل دارای ویژگی های جدید و بی نظیری جهت کار حرفه ای تر با آیپد می باشد. این نسل از اپل پنسل که تنها سازگار با آیپدهای ایر و پرو 2024است. در ادامه این مقاله به بررسی تنظیمات و بروز رسانی اپل پنسل پرو خواهیم پرداخت.

اپل پنسل پرو ابزارهای قدرتمندی را برای کاربران حرفه ای آیپدهای ایر و پرو نظیر طراحان و گرافیست ها فراهم آورده، و امکان کار روان تر و سریع تر با کارایی و دقت بیشتر را برای  طراحی، نوشتن و یادداشت‌برداری میسر ساخته است.

قابلیت ها و امکانات اپل پنسل پرو شامل موارد زیر می شود:

  • قابلیت Squeeze که تنها با یک فشار کوچک روی بدنه اپل پنسل مجموعه ای از ابزارها را در اختیار شما قرار می دهد به عبارت دیگر با هر بار فشار دادن یک ابزار جدید را در اخیتار شما قرار می دهد.
  • قابلیت چرخش اپل پنسل به این ترتیب است که با چرخاندن اپل پنسل پرو می توانید برخی پارامترها نظیر ضخامت قلم را نیز تغییر دهید.
  • اپل پنسل پرو به دلیل داشتن موتور لرزشی داخلی، امکان انتقال باز خورد لمسی به صورت Haptic را نیز دارد که تجربه متفاوتی را در کار با اپل پنسل برای کاربران حرفه ای ایجاد می کند.
  • قابلیت موقعیت یابی از طریق اپ My Find از دیگر ویژگی های اپل پنسل پرو است.
  • حساسیت به فشار و زاویه همانند نسل های قبلی در این نسل از اپل پنسل نیز وجود دارد.

تنظیمات و بروز رسانی اپل پنسل پرو

برای اطمینان از عملکرد درست اپل پنسل در ارتباط با آیپد های پرو و ایر نسل جدید باید همواره این قلم هوشمند را به لحاظ نرم افزاری بروزرسانی کنید برای انجام این کار مراحل زیر را باید طی کنید:

  • ابتدا اپل پنسل پرو را به آیپد متصل کنید، پس از اتصال اپل پنسل پرو به پورت مغناطیسی آیپد به صورت خودکار وضعیت شارژ اپل پنسل روی آیپد نمایش داده می شود که نشان از Pair اپل پنسل با آیپد دارد.
  • در مرحله بعد از بروز رسانی آیپد به آخرین نسخه iPadOS مطمئن شوید، برای انجام این کار به تنظیمات آیپد رفته و در تب General به بخش بروزرسانی نرم افزاری Software Update بروید و در صورت وجود نسخه جدید آن را دانلود و نصب کنید.
  • پس از اطمینان از بروز بودن سیستم عامل آیپد پیامی روی صفحه نمایش جهت انجام بروزرسانی دریافت می کنید که پس از تایید فرایند بروزرسانی به صورت خودکار انجام می شود.

همچنین برای راحتی بیشتر کاربران امکان تنظیمات دقیق برای قابلیت های مختلف اپل پنسل از طریق Setting آیپد ممکن شده است. در صفحه تنظیمات اپل پنسل دو بخش مجزا برای تنظیمات دقیق Squeeze و Double Tap قرار داده شده که با ورود به صفحه مربوط به هر کدام تنظیمات بسیار دقیق تری را می توان روی این دو قابلیت اپل پنسل اعمال نمود.

در صفحه تنظیمات فشار روی بدنه قلم یا Squeeze علاوه بر تنظیم میزان حساسیت قلم به فشار، امکان تنظیم این قابلیت برای دسترسی سریع به انواع قابلیت های به کار رفته ابزارهای مختلف مانند پالت رنگ و پاک کن را نیز فراهم می آورد.

از سوی دیگر در صفحه تنظیمات Double Tap  نیز می توان دسترسی سریع به قابلیت های مختلف نظیر مانند پالت رنگ، میزان نفوذ جوهر و پاک کن قلم را تنظیم نمود.

در صفحه اصلی تنظیمات اپل پنسل چهار قابلیت هاور، سایه قلم، قابلیت Haptics و نمایش ابزارها را نیز می توان از طریق  چهار دکمه این قابلیت ها را فعال یا غیر فعال کرد.

در نهایت نیز دو گزینه از طریق اپل پنسل برای دسترسی سریع به برخی از اپلیکیشن ها و فرایندهایی نظیر ScreenShot برای کاربر فراهم شده است، با تنظیمات این بخش هر بار که روی یکی از گوشه های پایین آیپد بروید، دسترسی سریع به یک اپلیکیشن سفارشی سازی شده نظیر Notes و یا اپ دوربین آیپد برای شما میسر خواهد شد.

جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه زیر از پشتیبانی اپل پنسل مراجعه کنید:

Apple Pencil Pro Setting

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت