Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
نحوه تعویض باتری آیفون 13 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نحوه تعویض باتری آیفون 13

نحوه تعویض باتری آیفون 13

تعویض باتری آیفون 13 به لحاظ عملکردی به دو عامل زمان شارژ شدن و زمان کارکرد بستگی دارد. هرکدام از این دو عامل ضعیف عمل کنند و نسبت به حد استاندارد تغییر داشته باشند نشان دهنده ضعیف شدن باتری نسبت به شرایط ابتدایی است.
زمان استاندارد شارژ شدن باتری آیفون 13 با شارژر 20 وات از صفر تا 80 درصد حدود 55 دقیقه بوده با استفاده از شارژر های بیسیم مگ سیف این میزان درصد شارژ در طی 90 دقیقه باید ممکن شود و از طرف دیگر حد استاندارد شارژدهی آیفون 13 به صورتی است که تا 19 ساعت پخش فیلم را باید برای کاربر میسر کند.
اما به طور کل ضعیف شدن تدریجی باتری امری اجتناب ناپذیر بوده و با توجه به ارزشمند بودن این محصول ممکن است عده ای از کاربران و طرفداران این نوع گوشی به دنبال تعویض باتری دستگاه به دنبال ضعیف شدن آن باشند.
حتما کار تعویض باتری را به افراد متخصص سپرده زیرا یک فرایند دقیق و حساس می باشد که در صورت خطا در تعویض احتمال آسیب دائمی به سایر قسمت های دستگاه وجود دارد. در صورت تمایل نیز می توانید به ویدئو های آموزش تعمیرات تخصصی در اینترنت مراجعه کنید. انجام کار تعویض باتری آیفون 13 نیازمند ابزار های خاص نظیر پنس، تورکس و ساکشن کاپ است که فرایند تعویض را تخصصی ساخته و از هر نوع صدمه به دستگاه جلوگیری می کند.

آموزش تعویض باتری آیفون 13

مراحل گام به گام تعویض باتری آیفون 13 به شرح زیر است:
قبل از شروع فرایند مطمئن شوید که زیر 25 درصد ظرفیت باتری پر باشد زیرا در صورت پر بودن احتمال جرقه زدن اتصالات باتری زیاد می شود. سپس دستگاه را خاموش کنید.
با استفاده از پنس پیچ های زیر صفحه نمایش را باز کنید.

سپس با استفاده از ساکشن کاپ صفحه نمایش را با دقت و بدون فشار بیش از سطح دستگاه جدا کنید. دقت داشته باشد که در صورت فشار بیش از حد و جدا کردن صفحه نمایش با زاویه اشتباه احتمال شکستن صفحه بالا می رود. برای آسان شدن این فرایند بهتر است از هر چهار سمت گوشی را حرارت دهید تا از این طریق چسب های به کار رفته در زیر صفحه نمایش اثر خود را از دست دهند و در همین حین از یک پیک مثلثی شکل پلاستیکی برای جدایی شدن آرام هر چهار سمت استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که کانکتور صفحه نمایش به برد در سمت راست آیفون 13 قرار دارد.

سپس صفحه محافظ کانکتور صفحه نمایش که به نوعی باتری را نیز مهار می کند را با باز کردن سه پیچ 1.3 میلیمتری جدا کنید.

با استفاده از یک ابزار پلاستیکی نوک تیز ابتدا کانکتور باتری از برد را جدا نموده و سپس کانکتور صفحه نمایش را جدا کنید و این کار را به نحوی انجام دهید که به محافظ سیلیکونی برد آسیبی وارد نشود. برای جدا کردن کانکتور صفحه نمایش باید به این نکته دقت کرد که فشار را از هر طرف وارد کنید تا پین های ریز کانکتور خم نشود.

سپس پیچ های پوشش فلزی کانکتور سنسور جلو را باز کرده و پوشش را جدا کرده وسپس کانکتور سنسور جلو را جدا کنید.

پیچ های اسپیکر را باز کنید و اسپیکر را به آرامی جدا کنید.

بعد از این مرحله چهار چسب نواری کشی که اتصال باتری به برد را ممکن ساخته اند را به آرامی و با استفاده از یک گیره جمع کنید و برای آسان شدن این فرایند از تزریق الکل به پشت باتری نیز می توانید بهره ببرید در هر مرحله خارج کردن چسب ها با استفاده از پیک تلاش کنید که چسبندگی چسب های دیگر را کاهش دهید.

بعد از تعویض باتری آیفون 13 باتری مراحل بالا را به صورت معکوس برای جمع کردن گوشی انجام دهید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420