Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
قابلیت ها و ترفندهای کار با آیپد 10 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت ها و ترفندهای کار با آیپد 10

قابلیت ها و ترفندهای کار با آیپد 10

آیپد 10 یکی از جدیدترین و قدرتمند ترین تبلت های اپل هست که در سال 2023 معرفی شد و دارای نمایشگر بزرگتر بوده و مجهز به تراشه پردازنده A14 Bionic جهت عملکرد پردازشی و گرافیکی بهتر نسبت به آیپدهای نسل قبل از خود است. در این مقاله به بررسی برخی از راهکارها و ترفندهای کار با آیپد 10 می پردازیم.
یکی از ویژگی های سخت افزاری که دوربین جلویی آیپد 10 دارد استفاده از لنز اولتراواید با حسگر 12 مگاپیکسلی است و این قابلیت باعث مسی شود که به صورت خودکار شما را در قاب دنبال کند و حتی اگر شما حرکت کنید و یا افراد دیگری وارد کادر شوند باز شما را در مرکز قاب قرار می دهد برای فعال سازی این قابلیت باید کافی است به تنظیمات Face time رفته و گزینه Center Stage را فعال کنید.
امکانات دیگری که از طریق Magic Keyboard Folio که به عنوان یک کیبورد استاندارد برای این محصول ارائه شده است تجربه ای شبیه به لپتاپ را برای کاربر ایجاد می کند و علاوه بر قرار دادن یک کیبورد استاندارد در اختیار کاربر امکانات یک تاچ پد با حساسیت بالا جهت کار روان تر در محیط آیپد را ممکن می سازد.
سیستم عامل iPadOS 16 جدید آیپد قابلیت های جذاب، جدید و منحصر به فردی دارد که برخی از آنها به شرح زیر است:
Display Zoom شما می توانید نسبت عرض و ارتفاع صفحه نمایش آیپد خود را تغییر دهید و از حالت های مختلف نمایشی استفاده کرده و صفحه نمایش آیپد را به سلیقه خود سفارشی سازی کنید.
امکان پشتیبانی از نمایش تصویر 6K هماهنگ با جدید ترین تراشه های پردازنده اپل رو نمایشگر آیپد و امکان ارائه خروجی بسیار با کیفیت روی انواع نمایشگرها خواهد بود.
ویژگی دیگر سیستم عامل جدید آیپد قابلیت جدید و بروزرسانی شده جهت کار در برنامه هایی نظیر Mail و Messages هست، امکاناتی نظیر Smart Search Correction و Smart Search Suggestions که امکان جستجویی یکپارچه در محیط برنامه را به دلیل استفاده از سیستم رفع خطا و استفاده از عبارات مترادف به صورت هوشمند که در کنار پیشنهاد ها از منابع مشترک قرار می گیرد، یک سیستم هوشمند جهت جستجو در محیط برنامه ها را در اختیار شما قرار می دهد. از دیگر ویژگی ها در محیط ایمیل زمان بندی ارسال برای پیام ها هست.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420