Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
ترفندهای مک بوک پرو M2 | قسمت اول 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ترفندهای مک بوک پرو M2 | قسمت اول

ترفندهای مک بوک پرو M2 | قسمت اول

مک بوک پرو M2 در سال 2023 با پردازنده بی رقیب M2 در دو کلاس M2 Pro و M2 Max مرزهای سرعت پردازش را برای یک لپتاپ جابجا نموده و امکان استفاده از نرم افزارهای فوق حرفه ای پردازش و تدوین گرافیکی انواع بازی های کامپیوتری با سطح پردازش گرافیکی بالا را برای شما محیا می سازد. مک بوک پرو M2 که با سیستم عامل MacOS 16 به بازار عرضه شده همانند نسخه های قبلی امکاناتی نرم افزاری فوق العاده و راهکارهای به روز شده ای را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید با استفاده از مک بوک پرو تمامی امکانات Quick Look که جهت نمایش محتویات فایل های متنی است، Force Quit Apps که با استفاده از Shortcut Ctrl+Alt+Del قابلیت خروج از لیست اپ های فعال را ممکن می سازد، در این محصول قابل دسترس است. مک بوک پرو M2 دارای سرعت جستجوی اپ بالاتری نسبت به مک بوک های قدیمی تر بوده و تنها با تایپ چند حرف شما را به اپ مورد نظر می رساند.
تاچ آیدی در این محصول امکان خرید آنلاین و ورود به حساب در اپل پی را جهت خریدهای آنلاین برای شما ممکن می سازد و اعمال انواع تنظیمات شخصی سازی شده را برای در مک بوک را ممکن ساخته است.
تاچ بار در مک بوک پرو M2 مانند مدل های قبلی در قسمت بالای کیبورد قرار دارد و شما می توانید تاچ بار را به سلیقه خود سفارشی کرده و این نکته را باد در نظر داشت که تاچ بار عملکردی مانند ترکیب Fn با سری دکمه های F1 تا F12 در لپتاپ های دیگر را فراهم می آورد.
ویژگی دیگر دسترسی سریع به موتور جستجوی Spotlight برای دسترسی سریع به دیکشنری، یک ماشین حساب ساده یا اخبار آب و هوا را با سرعت و دقت بیشتری در اختیار شما قرار می دهد و Shortcut به کار رفته در این مک بوک Command+L است.
تنظیمات Dock و Menu Bar در این محصول همانند قبل امکان پنهان کردن و نمایش این دو بخش برای دسترسی کامل به صفحه نمایش به صورت Full Screen را برای کاربر محیا می سازد.
دسترسی به Quick Note نیز برای یادداشت گذاری سریع برای ثبت ایده ها در حین کار با برنامه های دیگر را برای کاربر میسر ساخته است. دسترسی به Quick Notes می تواند با این تنظیمات
Apple Menu > System Preferences > Desktop & Screen Saver > Screen Saver > Hot Corner
با رفتن cursor به گوشه پایین و سمت راست صفحه نمایش در دسترس قرار می گیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420