لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نحوه فعال کردن SOS اضطراری در آیفون

نحوه فعال کردن SOS اضطراری در آیفون

دسترسی فوری به خدمات اورژانس برای هر کاربری اهمیت دارد، دانستن این نکته حائز اهمیت است که با فشار دادن فقط یک دکمه می‌توانید به SOS اظطراری در تمام مدل‌های آیفون دسترسی داشته باشید.

قابلیت SOS اظطراری می‌تواند به عنوان یک نجات دهنده واقعی در شرایط متفاوت به کمک افراد بیاید. در موارد اورژانسی هر ثانیه اهمیت دارد و امکان تماس فوری با خدمات اظطراری می‌تواند سلامتی و ایمنی شما را تضمین کند.

در شرایط اورژانسی و خطرناک، قابلیت SOS در آیفون به طور خودکار فعال شده و با مرکز خدمات رسانی تماس برقرار می‌کند و نیازی به شماره گیری دستی نیست. کاربرانی که تازه وارد این سیستم کمک رسانی شده‌اند، ممکن است با نحوه استفاده از آن آشنا نباشند.

برای فعال کردن Emergency SOS روی آیفون، این مقاله را مطالعه کنید.

چگونه می‌توان SOS اظطرری را در آیفون فعال و قابل استفاده کرد؟

فعال کردن این قابلیت خیلی ساده است، اما فشار دادن دکمه مربوط به آن با توجه به مدل آیفون‌ها متفاوت است.

روی آیفون خود مراحل زیر را انجام دهید.

  • در صورتی که از آیفون ۸ یا مدل جدیدتر با قابلیت فیس آیدی استفاده می‌کنید، برای دسترسی به خدمات اورژانسی می‌توانید بر دکمه side/power و یکی از دکمه‌های ولوم به طور همزمان فشار ممتدی را وارد کنید. در این حالت گوشی شما به حالت خاموش می‌رود ولی زیر گزینه خاموش، Emergency SOS در یک نوار لغزنده مشاهده می‌کنید. با سوایپ کردن به سمت راست تماس با SOS برقر ار می‌شود.
  • در آیفون ۷ و مدل‌های قدیمی‌تر شما می‌توانید با پنج بار فشار دادن سریع دکمه پاور به همین نوار لغزنده SOS دسترسی خواهید داشت.
  • آیفون‌های مدل جدیدتر مجهز به قابلیت Auto Call بوده که بدون نیاز به تایید دستی، تماس را آغاز می‌کند. در آیفون‌های ۸ و مدل‌های جدیدتر می‌توانید با پنج بار فشار دادن دکمه کناری Side button آن را انجام دهید. در این حالت یک تایمر شمارش معکوس کوتاه شروع خواهد شد که بعد از آن تماس برقرار می‌شود. قبل از پایان شمارش معکوس با کلیک بر Stop، می‌توانید تماس را لغو کنید.
  • بعد از اتمام شمارش معکوس، آیفون شما به طور خودکار با شماره خط اورژانس محلی تماس می‌گیرد.

قابل ذکر است که خدمات اورژانسی که با آن تماس گرفته خواهد شد، نسبت به منطقه‌ سکونت شما متفاوت است. برای ساکنین ایالات متحده در صورت فعال بودن Emergency SOS ، با شماره ۹۱۱ تماس گرفته می‌شود، ولی ممکن است در کشورهایی مثل چین لازم باشد که سرویس مورد نیاز خود را از جمله پلیس، آتش نشانی یا آمبولانس و غیره را انتخاب کنند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373