لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش: ساخت میانبرهای کیبورد در مک او اس

آموزش: ساخت میانبرهای کیبورد در مک او اس

اپل در توسعه مک او اس میانبرهای مختلفی را در نظر گرفته است تا با استفاده از آن‌ها کاربران بتوانند با سرعت بیشتری به موارد گوناگون دسترسی داشته باشند.

این میانبرها معمولاً روند استفاده از مک او اس را سریع‌تر می‌کنند تا کاربران از رفتن به منوهای مختلف و طی کردن فرایندهای طولانی بی‌نیاز شوند. روند استفاده از این میانبرها به این صورت است که کاربران با فشار دادن هم زمان چند دکمه به صورت ترکیبی می‌توانند به اپلیکیشن یا تنظیمات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

در این میان، خبر خوب برای کاربران مک او اس این است که می‌توان از طریق یک روش هوشمندانه، میانبرهای بیشتری را برای دستگاه خود تنظیم کنند. استفاده از این میانبرها برای اپلیکیشن‌هایی که بیشتر از آن‌ها استفاده می‌شود، باعث سریع‌تر شدن کارکرد دستگاه‌ها خواهد شد.

ساخت میانبرهای کیبورد در مک او اس:

روند انجام این کار در تمامی نسخه‌های macOS یکسان است و کاربران می‌توانند با استفاده از آن، میانبرهای خود را برای اجرای اپلیکیشن‌های پر استفاده تعیین کنند. برای انجام این کار، کافی است مراحل زیر را انجام دهید.

1.در کامپیوتر مک، منوی اپل را بزنید و به System Preferences بروید
2.زیر شاخه Keyboard را بزنید
3.وارد زبانه Shortcuts بشوید
4.گزینه مورد نظر خود برای راه اندازی میانبر جدید را از سمت چپ انتخاب کنید (برای ساخت میانبر برای اپلیکیشن‌ها، App Shortcuts را بزنید)
5.سپس گزینه + را در این صفحه زده و اپلیکیشن مورد نظر خود را انتخاب کنید
6.در پنجره جدید، روبری گزینه Applications نرم افزار مورد نظر خود را انتخاب کنید. در منوی Title نام مورد نظرتان را انتخاب کنید و در بخش Keyboard Shortcut دکمه ترکیبی مورد نظر خود را وارد کنید.
7.به یاد داشته باشید که دکمه‌های ترکیبی مورد نظر شما نباید تا پیش از این برای میانبر دیگری تعریف شده باشد. برای مثال می‌توانید دکمه‌های Command و Control و یک حرف انگلیسی را وارد کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420