Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
پذیرش و ثبت اپلیکیشن‌ها در اپ استور در کریسمس متوقف نخواهد شد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پذیرش و ثبت اپلیکیشن‌ها در اپ استور در کریسمس متوقف نخواهد شد

پذیرش و ثبت اپلیکیشن‌ها در اپ استور در کریسمس متوقف نخواهد شد

اپل به تازگی اعلام کرده که توسعه‌دهندگان می‌توانند اپلیکیشن‌ جدید و آپدیت شده خود را در فصل تعطیلات از طریق App Store Connect ثبت و ارسال کنند.

پذیرش اپلیکیشن‌ها در اپ استور تغییر قابل توجهی است که در App Store Connect رخ داده؛ زیرا در سال‌های قبل پذیرش اپلیکیشن در طول تعطیلات انجام نمی‌شد.

اپل گفته روند بررسی اپلیکیشن‌ها در بازه زمانی ۲۴ تا ۲۸ نوامبر و ۲۳ تا ۲۷ دسامبر انجام خواهد شد.

ما خوشحال هستیم که در طول تعطیلات پیش رو، پذیرش و ثبت اپلیکیشن‌های ارسالی را در App Store Connect انجام می‌دهیم، مطمئن باشید که اپلیکیشن‌های شما آپدیت شده و برای شلوغ‌ترین فصل سال برای ارسال در اپ استور آماده شده‌ باشند. همچنین با توجه به حجم بالایی از موارد ارسالی پیش‌بینی شده، هرچه زودتر اقدام به ارسال کنید. بررسی‌ اپلیکیشن‌ها احتمالا ۲۴ تا ۲۸ نوامبر و ۲۳ تا ۲۷ دسامبر انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است که بنابر گزارش منتشر شده از اپل، تعداد زیادی از اپلیکیشن‌ها به دلیل عدم رعایت قوانین حاکم بر اپ استور، ریجکت می‌شوند.

مطابقت داشتن اپلیکیشن با قوانین اپ استور در انتشار آن تاثیر به‌سزایی دارد. برخی دستورالعمل‌های اپل برای پذیرش اپلیکیشن‌ها مواردی از جمله عدم استفاده از محتوای دروغ و جنسیتی یا جهت‌گیری‌های مذهبی و نژادپرستانه، عدم ایجاد آسیب‌های فیزیکی ناشی از استفاده آن برای کاربران، ارائه اطلاعات به‌روز برای برقراری ارتباط کاربران و توسعه‌دهندگان است.

همچنین طراحی آیکون جذاب برای اپلیکیشن، پیش نمایش ویدیویی یا عکس برای معرفی، ارائه خلاقیت و نوآوری در طراحی و ساخت به همراه سادگی و عملکرد سریع و نوشتن توضیحات کامل و دقیق از جزئیات و عملکرد اپلیکیشن از جمله موارد دیگر برای انتشار آن در اپ استور است.

در نهایت بعد از تایید اپل برای انتشار اپلیکیشن در اپ استور، اپلیکیشن ممکن است به یکی از دو حالت خودکار یا دستی در این پلتفرم ارائه ‌شود.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420