لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود اپلیکیشن Smart Merge Pro برای آیفون، آیپاد و آیپد

دانلود اپلیکیشن Smart Merge Pro برای آیفون، آیپاد و آیپد

توضیحات اپلیکیشن :

با استفاده از این اپلیکیشن 2.99 دلاری می‌توانید مخاطبین ذخیره شده در تلفن هوشمند و تبلت‌تان را به صورت دسته جمعی مدیریت و ویرایش کنید.

این اپلیکیشن به طور خودکار تعداد موارد تکراری در لیست مخاطبین شما را پیدا می‌کند و آن‌ها را به شما یادآوری می‌کند. برخی از مخاطبین تکراری را ویرایش می‌کند و برخی دیگر را بااطلاع شما از دستگاه و حساب کاربری‌تان حذف می‌کند تا بخش مخاطب‌های شما به طور کامل مرتب و منظم شوند.

این اپلیکیشن تا به امروز یک میلیون بار از اپ استور دانلود شده است و یکی از ابزارهای کارآمد و محبوب به حساب میاید. این اپلیکیشن می‌تواند به طور خودکار مخاطب‌های بدون نام و بدون شماره تلفن را حذف کند و به طور منظم از لیست مرتب شده مخاطبین نسخه پشتیبان تهیه کند. شما با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید با سرعت بیشتری مخاطب مورد نظرتان را پیدا کنید. همین قابلیت باعث می‌شود بتوانید از این اپلیکیشن به عنوان گزینه‌ای مناسب برای جایگزینی سیستم مدیریت مخاطبین پیش‌فرض iOS استفاده کنید.

شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن لیست مخاطبین خود را در حساب‌های ابری نظیر دراپ باکس و گوگل درایو نیز ذخیره کنید. علاوه بر این شما دسترسی به ارسال لیست مخاطبین از طریق ایمیل نیز خواهید داشت.

به طور کل اپلیکیشن کاربردی Smart Merge Pro ابزاری مناسب برای افرادی است که تعداد زیادی مخاطب را در تلفن هوشمند خود ذخیره کرده‌اند و به دنبال نرم افزاری برای مدیریت هر چه‌بهتر روی آن‌ها هستند. شما با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید تمامی مخاطبین‌تان را به صورت یک چا از تلفن هوشمند آیفونتان به دستگاه‌های دیگر انتقال دهید. در این میان به هیچ وجه مهم نیست که دستگاه مورد نظر شما اندرویدی باشد و یا یک کامپیوتر مبتنی بر ویندوزی! شما می‌توانید به راحتی مخاطبینتان را از آیفون به آن‌ها انتقال دهید.

امکانات و قابلیت‌های نسخه جدید: 

  1. ​بهبود سرعت کاربری

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420