لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محبوبترین بازی تاریخ آمریکا | Pokemon Go

محبوبترین بازی تاریخ آمریکا | Pokemon Go
بازی محبوب Pokemon Go به قدری در ایالات متحده فراگیر شده است که به جرات میتوان آن را محبوب ترین بازی تاریخ ۳۰۰ ساله آمریکا دانست . این روزها همه افراد آمریکایی یا در حال بازی کردن هستند و یا حداقل در مورد آن در حال صحبت کردن هستند . جالب است بدانید که این بازی مهیج در مقایسه با بازی Candy Crush Saga در یک سطح قرار گرفته است . البته باید به این نکته اشاره کنیم که Pokemon Go فقط در ایالات متحده آمریکا قابل دسترسی است و فقط افراد این کشور قادر به انجام بازی هستند ، اما بازی Candy Crush در وسعت کل جهان میباشد . بد نیست به نمودار زیر توجهی داشته باشید . 
 
Poke.png
 
بازی Candy Crush در اوج مشهوریت خود ، روزانه ۹۳ میلیون نفر بازیکن از سرتاسر دنیا داشت که این عدد در این مدت کوتاه و فقط در آمریکا برای بازی Pokemon Go گذشته است . 
در واقع ما هر روز شاهد رکورد شکنی های عجیب این بازی هستیم . برای مثال چت درون بازی Pokeman Go جز برترین سرویس های گفتگوی آنلاین شناخته شده است به طوری که از نرم افزار جذاب Snapchat گذشته است . از طرفی دیگر این بازی به راحتی توانسته است رکورد تعداد کاربران را در طول یک روز از بازی Candy Crush برباید . کنار این دو رکورد شکنی ، استفاده درون برنامه ای از نرم افزار Google map را نیز قرار دهید که در حال رکورد شکنی در این مورد نیز میباشد . 
جالب است بدانید که این بازی برای هر دو پلتفرم آی او اس و اندروید نوشته شده است که حدود ۵ میلیون بار از گوگل پلی و ۲ میلیون بار هم از اپ استور دانلود شده است . 
در مورد درآمد درون برنامه ای این بازی جذاب شرکت و موسسه آماری Sensor Tower بیان داشته است که این بازی با 1.6 میلیون دلار از برترین و درآمدزاترین بازی های دنیا میباشد . برای مقایسه درآمد این بازی با بازی دوم که Candy Crush میابشد ، بد نیست بدانید که Candy Crush درآمد 350 هزار دلاری را در طول یک روز تجربه کرده است . 
از زمانی که سهام شرکت نینتندو با ارائه این بازی اوج گرفته است سرمایه گذاران نیز برای سرمایه‌گذاری بر روی این بازی به تکاپو افتاده‌اند. اول از همه باید گفت که اگر چه این بازی رایگان است اما خرید درون برنامه‌ای ممکن است برای بازیکنانی که نیاز به تعداد زیادی Pokemon دارند، لازم باشد.
در انتها شما را به دیدن ویدیوی این بازی جذاب دعوت میکنم :
 
{media id=868,layout=blog}
 
 
 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373