لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود اپلیکیشن YAZIO برای آیفون، آیپاد و آیپد

دانلود اپلیکیشن YAZIO برای آیفون، آیپاد و آیپد

توضیحات اپلیکیشن :

اپلیکیشن YAZIO می‌تواند به عنوان یک ابزار کارآمد و کمک کننده به آن دسته از افرادی که تصمیم به گرفتن رژیم غذایی دارند مورد استفاده قرار گیرد.

با استفاده از این اپلیکیشن رایگان می‌توانید تمامی خوراکی‌ها و غذاهای خود را به طور کامل بررسی از کرده و از میزان کالری هر یک از آن‌ها آگاه شوید و در نهایت با استفاده از آن رژیم غذای کاملاً سالم‌تری داشته باشید و به تناسب اندام خود برسید.

بیش از 6 میلیون کاربر از همین حالا از YAZIO استفاده می‌کنند. دلیل اصلی تعداد بالای کاربران این اپلیکیشن این است که با استفاده از آن می‌توانید اطلاعات کامل در مورد غذایی که تصمیم به خوردن آن دارید را به دست بیاورید و به طور کامل روی رژیم غذایی خود مدیریت و تسلط کامل داشته باشید.

با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی می‌توانید روند کاهش وزن خود را کنترل کنید و بدون نیاز به برنامه‌های غذایی دیگر به رژیم‌های غذایی مختلف دسترسی داشته باشید. موارد ثبت شده در این اپلیکیشن به طور دقیق روی اپلیکیشن Health انتقال پیدا می‌کند و بر اساس آن می‌توانید با مقایسه میزان فعالیت بدنی ثبت شده خود از طریق فعالیت، میزان کالری دریافتی معقول خود را به دست بیاورید.

همگام سازی این اپلیکیشن با اپلیکیشن‌های رسمی اپل واچ می‌تواند شما را حتی در زمینه ورزش کردن روزانه نیز کمک کند تا از طریق آن کالری بیشتری بسوزانید و در عین حال کالری دریافتی کمتری داشته باشید.

شما همچنین در صورتی که از این اپلیکیشن خوشتان آمده باشد، می‌توانید نسخه پروی آن را دریافت کنید و به قابلیت‌های بیشتری دسترسی داشته باشید. نسخه پروی این اپلیکیشن می‌تواند به صورت خودکار برنامه غذایی ویژه‌ای را بر اساس وزن، سن و قد به شما ارائه دهد تا بدون دسترسی به متخصص در مدت زمان کوتاهی به یک رژیم غذایی کامل برای کاهش وزن و تناسب اندام دسترسی داشته باشید.

امکانات و قابلیت‌های نسخه جدید: 

​- رفع مشکلات نرم افزاری

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420