Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
مقایسه آیمک 24 اینچ و سرفیس استدیو 2 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مقایسه آیمک 24 اینچ و سرفیس استدیو 2

مقایسه آیمک 24 اینچ و سرفیس استدیو 2

آیمک 24 و سرفیس استدیو 2 و این دو کامپیوتر بدون کیس با ظاهری بی رقیب که توسط دو شرکت بزرگ دنیای تکنولوژی یعنی اپل و مایکروسافت طراحی و توسعه داده شده اند و با داشتن سخت افزار های فوق العاده قدرتمند خود امکانات بی نظیری را در اختیار کاربران خلاق دنیای دیجیتال، هنرمندان و گرافیست ها، تولید کنندگان محتوا و برنامه نویسان قرار می دهد. در این مقاله به مقایسه این دو کامپیوتر رومیزی قدرمند می پردازیم:
آیمک 24 اینچ عرضه شده در سال 2021 که مجهز به سری پردازنده نسل جدید اپل یعنی چیپ M1 بوده و قابلیت های پردازشی بسیار متفاوتی را نسبت به پردازنده های اینتل دارد. این محصول با داشتن نمایشگر 24 اینچی Retina دارای رزولیشن 4480 در 2520 پیکسلی تصاویر را با کیفیت بسیار بالایی برای کاربر نمایش می دهد. آیمک 24 نسل جدید با داشتن حافظه رم 16گیگابایت و حافظه داخلی تا 2 ترابایت به صورت SSD سرعت عملکردی بالایی را در دسترسی و کار با سیستم عامل macOS در اختیار شما قرار می دهد. از سوی دیگر پردازنده گرافیکی Radon Pro Vega 48 علاوه بر پردازش گرافیکی فوق العاده سریع در تعامل با چیپ M1 امکان اشتراک گذاری تصویر روی دو نمایشگر بزرگتر به صورت همزمان را نیز برای کاربران حرفه ای فراهم آورده است. همچنین پایه منعطف آیمک 24امکان تنظیم صفحه نمایش در زوایای بسیاری را از طریق بازویی متصل به پایه آیمک جهت کار در شرایط مختلف ایستاده یا نشسته فراهم آورده است.
مایکروسافت سرفیس استدیو 2 با صفحه نمایش 28 اینچ لمسی خود با رزولیشن 4500 در 3000 پیکسلی که بر روی یک پایه کاملا منعطف قرار دارد و قابلیت تنظیم انواع زوایا برای صفحه نمایش ممکن ساخته و این ویژگی را به صورت مشترک همچون آیمک دارد.
سرفیس استدیو 2 با داشتن پردازند Corei7-7820HQ اینتل و مجهز بودن به حافظه رم 32 گیگا بایت و حافظه داخلی 2 ترابایت SSD که با سرعت بالایی سیستم عامل ویندوز را در اختیار کاربر قرار می دهد، همچنین کارت گرافیکی Nvidia Geforce GTX 1070 امکان انواع تدوین و پردازش های گرافیکی را در سطح نسبتا بالایی در اختیار کاربر قرار می دهد.
در مقایسه بالا به لحاظ سخت افزاری قابلیت لمسی سرفیس استدیو نسبت به آیمک مزیت به حساب می آید اما پردازنده قدرتمند Apple M1 آیمک 24 قابلیت پردازشی بسیار سریع تری را برای فرایندهای کاری سنگین نظیر گرفتن خروجی گرافیکی برای کاربر فراهم می آورد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420