Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
دولت آمریکا جلوی اقدام اینتل برای برطرف کردن بحران تراشه را گرفت 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دولت آمریکا جلوی اقدام اینتل برای برطرف کردن بحران تراشه را گرفت

دولت آمریکا جلوی اقدام اینتل برای برطرف کردن بحران تراشه را گرفت

دولت آمریکا به تازگی به شرکت اینتل در زمینه برطرف کردن بحران تراشه و ایده این شرکت برای افزایش سطح تولید این قطعات در چین هشدار داده و توصیه کرده که اینتل از انجام برنامه خود کنار بکشد.

شرکت آمریکایی اینتل تصمیم داشت تا از این کارخانه که در شهر چنگدو چین واقع شده بود، استفاده کند تا سطح تولید تراشه‌های خود را تا پایان سال ۲۰۲۲ میلادی افزایش دهد. این شرکت بر این باور بود که با سرمایه گذاری در کارخانه‌های چینی بحران تراشه در سراسر جهان نیز برطرف خواهد شد.

در این میان بلومبرگ گزارش داده که دولت آمریکا اینتل را برای انجام این برنامه برحذر داشته و از این شرکت خواسته تا برنامه خود را اجرایی نکند. با این حال دولت آمریکا اعلام کرده که در تلاش است تا راهکارهای جایگزین را برای بهبود وضعیت موجودی تراشه در سراسر جهان اجرایی کند و به زودی برنامه‌ای ویژه را برای این بحران اجرایی خواهد کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ دولت آمریکا نگرانی شدیدی در زمینه سرمایه‌گذاری کمپانی‌های آمریکایی در کشور چین دارد و همین موضوع نیز باعث شده تا اخیرا از اینتل درخواست کند تا برنامه جدید خود را اجرایی نکند.

چین یکی از رقبای سرسخت آمریکا در زمینه اقتصاد و صنعت است و همین موضوع باعث شده تا دولت آمریکا شرکت‌های امریکایی را برای سرمایه‌گذاری در چین محدود کند.

بیشتر تراشه‌های مورد نیاز در دستگا‌ه‌های هوشمند جهان در کشور چین و تایوان تولید می‌شوند و همین موضوع باعث ایجاد وابستگی شرکت‌های مهم فناوری به این کشور شده است. با این حال به نظر می‌رسد که دولت آمریکا در تلاش برای رفع انحصار کشور چین در مورد تولید تراشه‌ها است.

در حال حاضر البته شرکت اپل نزدیک به شش میلیارد دلار برای تولید تراشه‌های مورد نیاز در دستگاه‌های مختلف خود در فاکس‌کان و برخی دیگر از کارخانه‌های چینی سرمایه‌گذاری کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420