Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
آپدیت مک او اس 12.3 بر دراپ‌باکس و وان‌درایو تاثیر خواهد گذاشت 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت مک او اس 12.3 بر دراپ‌باکس و وان‌درایو تاثیر خواهد گذاشت

آپدیت مک او اس 12.3 بر دراپ‌باکس و وان‌درایو تاثیر خواهد گذاشت

آپدیت مک او اس 12.3 شامل تغییرات فضای ذخیره‌سازی خواهد شد که بر سروبیس‌های میزبانی فایل دراپ‌باکس و وان‌درایو مایکروسافت تاثیر می‌گذارد.

دراپ‌باکس اخیرا اعلام کرد که کاربرانی که سیستم عامل مک خود را به مک او اس 12.3 ارتقا خواهند داد، ممکن است موقتا با مشکل باز نشدن فایل‌های آنلاین در اپلیکیشن‌های شخص ثالث در مک مثل دراپ باکس مواجه شوند.

در اسناد پشتیبانی و ایمیلی که برای مشتریان منتشر شده است، دراپ‌باکس گفت که به طور فعالانه‌ای در حال کار کردن بر پشتیبانی کامل از فایل‌های آنلاین در مک او اس 12.3 است و در حال انتشار نسخه آپدیت اپلیکیشن مک خود برای آزمایش‌کنندگان بتا در ماه مارس است.

بنابراین کاربران دراپ‌باکس که سیستم عامل خود را به مک او اس 12.3 ارتقا بدهند، می‌توانند فایل‌های آنلاین را در Finder باز کنند. دراپ‌باکس جزئیات بیشتری ارائه نکرد، اما مایکروسافت اخیرا گفت که مک او اس 12.2 آخرین نسخه‌ای خواهد بود که از اجرای فایل‌های آنلاین فعلی سرویس ذخیره‌سازی ابری وان‌درایو پشتیبانی می‌کند.

مایکروسافت اشاره کرد که وان‌درایو تجربه فایل‌های آنلاین جدیدی را دریافت خواهد کرد که با مک او اس ادغام می‌شود و پشتیبانی طولانی مدتی از اپل خواهد داشت، همچنین نسخه فعلی بر مبنای چندین فناوری ساخته شده که اکنون منسوخ شده است.

به نظر می‌رسد که اپل سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری مثل دراپ‌باکس و وان‌درایو را نسبت به تغییرات سطح سیستم در ارتباط با فایل‌های انلاین مک در مک او اس 12.3، بهبود داده است.

لازم به ذکر است که اپل احتمالا تا هفته آینده آپدیت مک او اس 12.2 و در مدت کوتاهی پس از آن، مک او اس 12.3 را برای آزمایش‌کنندگان بتا منتشر خواهد کرد.

دراپ‌باکس ارائه‌کنند سرویس میزبانی فایل در وب است که امکان اشتراک‌گذاری فایل‌ها را با سایر افراد به کاربر می‌دهد و در تمام سیستم عامل‌ها کاربرد دارد. وان‌درایو که توسط مایکروسافت طراحی شده نیز یک سرویس میزبانی فایل است که امکان آپلود و همگام‌سازی فایل‌ها را در فضای ابری فراهم می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420