Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
اپلیکیشن آمازون پرایم ویدیو برای مک به صورت بومی عرضه شد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن آمازون پرایم ویدیو برای مک به صورت بومی عرضه شد

اپلیکیشن آمازون پرایم ویدیو برای مک به صورت بومی عرضه شد

شرکت آمازون به تازگی اقدام به عرضه یک نسخه رسمی از اپلیکیشن پرایم ویدیو برای کامپیوترهای مک کرده است تا از آن طریق امکان تماشا و استریم محتوای ویدیویی این سرویس وجود داشته باشد.

مشترکین آمازون پرایم ویدیو از این پس می‌توانند در کامپیوترهای مک خود اقدام به دانلود و نصب این اپلیکیشن کرده و از آن طریق امکان مشاهده ویدیو‌های مختلف را داشته باشند. این اپلیکیشن امکان خرید درون برنامه‌ای را نیز دارد و امکان دسترسی به فیلم‌ها و سریال‌ها را به صورت مستقیم از طریق کارت‌های اعتباری و پرداختی مختلف فراهم می‌آورد. این اپلیکیشن‌ همچنین امکان استریم برخی از مسابقات ورزشی را نیز برای کاربران مک فراهم می‌آورد و از آن طریق کاربران می‌توانند ورزش‌های مختلف را به صورت زنده مشاهده کنند.

تا پیش از این کاربران کامپیوترهای مک برای دسترسی به سرویس آمازون پرایم ویدیو مجبور به استفاده از نسخه وب بودند که سازگاری کامل با رابط کاربری سیستم عامل مک نداشت، اما در نسخه جدید کاربران می‌توانند به تمامی امکانات در رابط کاربری بومی سیستم عامل مک دسترسی داشته باشند.

نصب این اپلیکیشن امکان دانلود و پخش آفلاین محتوای ویدیویی را نیز برای کاربران فراهم می‌آورد تا از آن طریق کاربران بتوانند بدون نیاز به دسترسی اینترنت محتوای ویدیویی مورد نظر خود را مشاهده کنند. گفتنی است که این اپلیکیشن جدید از شرکت آمازون تنها در نسخه‌های جدید سیستم عامل مک، شامل مک او اس بیگ سور و مک او اس مانتری قابل اجرا و استفاده است.

آمازون پرایم ویدیو یکی از پرطرفدارترین سرویس‌های بین المللی استریم محتوای ویدیویی است که مشاهده محتوای مختلف در آن نیازمند خرید اشتراک است. این سرویس در کشور آمریکا امکان مشاهده برخی از محتوای ویدیویی به صورت رایگان همراه با تبلیغات را نیز فراهم کرده است.

کاربرانی که تمایل به مشاهده محتوای این سرویس دارند، می‌توانند با دانلود و نصب این برنامه، ابتدا از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی یا گیفت کارت آمازون اقدام به دریافت اشتراک کرده و پس از آن محتوای ویدیویی مورد نظر خود را ببینند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420