Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
محدودیت عرضه مک بوک پرو ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محدودیت عرضه مک بوک پرو ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت

محدودیت عرضه مک بوک پرو ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت

دو هفته بعد از عرضه مک بوک پرو جدید اپل، برخی از کانفیگ‌های این نوت‌بوک‌ها با محدودیت عرضه مواجه شده‌اند.

در حالی که تخمین زده شده تحویل سفارش کانفیگ‌های پایه مدل‌های مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی از فروشگاه آنلاین اپل، در هفته اول دسامبر انجام خواهد شد، ولی بسیاری از کانفیگ‌های دستگاه‌های مشتریان به اواخر دسامبر و برخی دیگر نیز در سال ۲۰۲۲ انجام خواهد شد.

در ایالات متحده یک مک بوک پرو ۱۴ اینچی که با تراشه M1 مکس، حافظه یکپارچه ۶۴ گیگابایت و یک SSD  ۵۱۲   گیگابایت کانفیگ شده، احتمالا در تاریخ سوم ژانویه تحویل مشتری خواهد شد.

در حال حاضر موجودی این دستگاه‌ها در فروشگاه‌های اپل کمیاب است، زیرا بسیاری از کانفیگ‌های مک بوک پروهای جدید برای خرید از اپل استورها در سرتاسر جهان موجود نیست.

عوامل متعددی برای تاخیر در فروش این دستگاه‌ها وجود دارد که شامل افزایش تقاضای مک بوک پرو جدید، کمبود تراشه مورد نیاز برای ساخت آن و برخی مشکلات تولید که مرتبط با همه‌گیری جهانی کرونا بوده است.

در یک کنفرانس تلفنی در ماه گذشته، تیم کوک مدیر عامل اپل گفت که محدودیت‌های عرضه، در حدود ۶ میلیارد دلار بر درآمد اپل تاثیر گذاشته و پیش‌بینی می‌شود کاهش عرضه این محصول تا پایان فصل تعطیلات ادامه داشته باشد.

قابلیت‌های مهم و کلیدی مک بوک پرو جدید شامل تراشه‌های M1 پرو و مکس، نمایشگر مینی ال ای دی با قابلیت ProMotion و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، باتری با عمر طولانی‌تر و بازگشت پورت‌های شیار کارت SD، HDMI و مگ سیف است.

مک بوک پروهای دارای تراشه M1 پرو ۱۴ اینچی مجهز به ۸ هسته پردازشی و پردازشگر گرافیکی ۱۴ هسته‌ای است و مدل ۱۶ اینچی دارای ۱۰ هسته پردازشی و پردازشگر ۱۶ هسته‌ای است. مک بوک پرو مجهز به تراشه M1 مکس قدرت بالاتری داشته و دارای ۱۰ هسته پردازشی و ۳۲ هسته گرافیکی است.

مک بوک پرو جدید با قیمت ۱۹۹۹ دلار برای مدل ۱۴ اینچی و قیمت ۲۴۹۹ دلار برای مدل ۱۶ اینچی در سرتاسر ایالات متحده به فروش می‌رسد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420