Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
عرضه مک بوک مبتنی بر اولد ممکن است به ۲۰۲۵ موکول شود 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه مک بوک مبتنی بر اولد ممکن است به ۲۰۲۵ موکول شود

عرضه مک بوک مبتنی بر اولد ممکن است به ۲۰۲۵ موکول شود

تنها یک روز پس از انتشار شایعات مربوط به تصمیم اپل برای رونمایی از مک بوک‌های مبتنی بر نمایشگرهای اولد، گزارشی ادعا کرده که عرضه این محصولات ممکن است تا سال ۲۰۲۵ به تعویق بیافتد.

خبرگزاری The Elec در واکنش به گزارش روزگذشته وب سایت The Informataion نوشته است که شرکت اپل ممکن است به دلیل مشکلات مربوط به زنجیره تامین با چالش تولید انبوه برخی از محصولات مواجه شود و هنوز تصمیم برای تولید نمایشگرهای اولد ندارد.

تا پیش از این گزارشی منتشر شده بود مبنی بر اینکه شرکت اپل در تلاش است تا با سامسونگ و ال جی در زمینه تولید انبوه برخی پنل‌های اولد به کار رفته در نمایشگرهای مک بوک پرو و آیپد پرو همکاری کند. این گزارش تاکید کرده بود که شرکت اپل از همین حالا نمونه‌های اولیه مربوط به این پنل‌ها را دریافت کرده و در حال توسعه و بررسی محصولات مبتنی بر آن‌ها است. از طرف دیگر قرار بود به زودی تیمی از مدیران شرکت اپل برای عقد قرارداد تولید انبوه این محصولات با سامسونگ و ال جی مذاکره کنند.

در این میان The Elec ادعای دیگری را مطرح کرده است. این خبرگزاری موضوع دریافت نمونه‌های اولی و همکاری اپل با کارخانه‌های کره جنوبی را تایید کرده امکان اعلام کرده که شرکت اپل تا سال ۲۰۲۵ امکان تولید محصولات مبتنی بر آن را ندارد. دلیل اصلی این موضوع نیز محدودیت‌های مربوط به هزینه تولید است. اپل از همین حالا محدودیت‌های ویژه‌ای در زمینه تولید انبوه محصولات خود پیدا کرده است و این موضوع در نهایت باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی برای محصولات جدید این شرکت خواهد شد.

فناوری تولید نمایشگرهای OLED اختصاصی است و به همین دلیل هزینه نهایی تولید مک بوک و آیپد را افزایش می‌دهد. از طرفی شرکت اپل به تازگی وارد بحث تولید محصولات مبتنی بر تراشه‌های اپل سیلیکون شده است و در جایگاه ثابتی در این زمینه ندارد. همین موضوع باعث می‌شود تا شرکت اپل تاحدودی فعالیت خود در زمینه تولید محصولات مک و آیپد را محتاطانه انجام دهد. در این میان مشخص شده که برخی از مدیران اپل هنوز اختلاف نظرهای زیادی در زمینه تولید مک و آیپد با نمایشگرهای اولد دارند و هنوز نیز حتی بر سر تولید این محصولات با نمایشگرهای Micro LED به توافق نرسیده‌اند. با توجه به این استدلال‌ها The Elec اعلام کرده که شرکت اپل احتمالا تصمیم دارد تا تولید محصولات جدید خود با نمایشگرهای باکیفیت‌تر را به سال ۲۰۲۵ موکول کند و فعلا خبری از نمایشگرهای جدید در مک بوک‌ها نخواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420