Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
سه اپلیکیشن برای حذف ناچ از مک بوک پرو ۲۰۲۱ عرضه شد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سه اپلیکیشن برای حذف ناچ از مک بوک پرو ۲۰۲۱ عرضه شد

سه اپلیکیشن برای حذف ناچ از مک بوک پرو ۲۰۲۱ عرضه شد

تنها چند روز پس از آماده سازی و عرضه مک بوک پرو ۲۰۲۱ همراه با ناچ در بالای نمایشگر آن‌ها توسعه‌دهندگان دست به کار شده‌اند و سه اپلیکیشن برای حذف ناچ از بالای نمایشگر مک بوک را توسعه داده‌اند.

سازوکار هر سه اپلیکیشن جدید تقریبا یکسان است و تمامی آن‌‌ها با تاریک کردن نوار هم‌سطح ناچ در بالای نمایشگر ناچ را دید‌ها پنهان می‌کنند.

این سه اپلیکیشن از همین حالا در مک آماده عرضه شده‌اند و کاربران می‌توانند آن‌ها را دانلود و روی دستگاه‌های خود نصب کنند. گفتنی است که دو اپلیکیشن این مجموعه به صورت رایگان و یک اپلیکیشن با قیمت ۹.۹۵ دلار آماده عرضه شده است.

سه اپلیکیشن برای حذف ناچ از مک بوک پرو ۲۰۲۱ عرضه شد

این اپلیکشن‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • Forehead: یک اپلیکیشن رایگان است که به شما اجازه می‌دهد که والپیپر در حال نمایش را به گونه‌ای تغییر دهید که یک نوار مشکی در بالای صفحه قرار بگیرد و ناچ پنهان بماند.
  • TopNotch: یک اپلیکیشن رایگان دیگر است که دقیقا از همان رابط کاربری و سازوکار استفاده می‌کند با این تفاوت که شما می‌توانید والپیپرهای دینامیک را به همین صورت تغییر دهید و با چندین نمایشگر که در زمان اتصال به مک کار می‌کنند نیز سازگاری دارد.
  • De-Notch-ifier: یک اپلیکیشن با قیمت ۹.۹۵ دلار است که تمامی قابلیت‌های اپلیکیشن‌های سابق را ارائه می‌دهد: با این تفاوت که امکان تغییر منوبار و موارد دیگر نیز در این اپلیکشین توسعه داده شده است.

اپل در سال ۲۰۲۱ مک بوک پروهای جدید خود را با تغییراتی ویژه همراه کرد که مهم‌ترین آن‌ها اعمال ناچ و طراحی متفاوت از سال ۲۰۱۶ به بعد بوده است. در این میان بسیاری از کاربران ممکن است در اولین بار استفاده از این مک بوک‌ها به ظاهر آن عادت نداشته باشند و این اپلیکیشن‌ها می‌توانند در زمینه حذف ناچ و ارائه ظاهری مشابه با گذشته کمک کننده باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420