لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش مک بوک پرو آغاز شد

فروش مک بوک پرو آغاز شد

فروش مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی قبل از تاریخ عرضه در روز سه شنبه به خریداران آغاز شده است و این محصول در حال تحویل به خریداران است. با این حال، ممکن است موجودی مک بوک‌های جدید برای فروش‌های بعدی کم بشود.

این اولین بار از سال ۲۰۱۶ است که مک بوک پرو با طراحی جدید عرضه می‌شود. اپل در طراحی جدید از پورت‌های HDMI، شیار کارت SD و مگ سیف استفاده کرده، همچنین مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی مجهز به تراشه‌های M1 پرو و مکس است که اولین تراشه اپل سیلیکون بازطراحی شده برای دستگاه‌های حرفه‌ای است.

در حالی که فروش مک بوک‌های پرو جدید قبل از تاریخ عرضه شروع شده، کاربرانی که سفارش خود را ثبت نکرده‌اند یا کمی بعد از پیش فروش خرید کرده‌اند، باید آماده یک انتظار طولانی مدت باشند.

اپل پس از برگزاری رویداد Unleashed، پیش فروش مک بوک پرو ۲۰۲۱ را آغاز کرد؛ اما ظرف چند دقیقه از زمان پیش فروش، تاریخ تحویل به چند هفته یا در برخی موارد بیش از یک ماه تغییر یافت. تخمین تاریخ دقیق تحویل کالا به موقعیت مکانی، تنظیم دستگاه و سایر موارد بستگی دارد.

مک بوک پرو ۲۰۲۱ اپل مجهز به قابلیت‌های کم نظیری ازجمله شارژ دهی عالی است، این ویژگی قدرتمند مک بوک جدید می‌تواند به دلیل تراشه M1 پرو و مکس باشد.

گفته شده باتری مک بوک پرو ۱۴ اینچی می‌تواند تا ۱۷ ساعت پخش ویدیو و ۱۱ ساعت وب‌گردی را دوام بیاورد و در مدل ۱۶ اینچی تا ۲۱ ساعت پخش ویدیو و ۱۴ ساعت وب‌گردی را ارائه می‌دهد. عملکرد قدرتمند به همراه افزایش عمر باتری در دستگاه جدید یکی از شگفتی‌های پردازنده اپل سیلیکون است.

همچنین اپل ادعا کرده سیستم حرارتی جدید حتی با وجود گردش آهسته فن‌ها، می‌تواند تا ۵۰ درصد هوا را بیشتر جابه‌جا کند.

قابلیت دیگری که بسیار حائز اهمیت است ارائه فناوری مینی ال ای دی در نمایشگر مک بوک‌های جدید است که با مزایایی از جمله بهبود طیف گسترده رنگی، افزایش کنتراست، دامنه وسیع دینامیکی و عمق رنگ سیاه است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373