Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
اپل ناچ مک بوک پرو ۲۰۲۱ را هوشمندانه می‌داند! 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل ناچ مک بوک پرو ۲۰۲۱ را هوشمندانه می‌داند!

اپل ناچ مک بوک پرو ۲۰۲۱ را هوشمندانه می‌داند!

یک مقام رسمی اپل اخیرا در مصاحبه‌ای گفته که ناچ  جدید در مک بوک پرو ۲۰۲۱، راه‌کاری هوشمندانه‌ برای ارائه برخی قابلیت‌ها و امکانات به کاربراناست و  فضای بیشتری را برای تماشای محتوای مختلف فراهم می‌کند.

قرار دادن ناچ در مک بوک پرو یکی از شایعات لحظه آخری قبل از رویداد Uneashed در هفته گذشته بود که بسیاری را غافلگیر کرد. همان‌طور که پیش بینی می‌شد، برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به انتخاب ناچ در نمایشگر دستگاه جدید انتقاد کرده‌اند.

Shruti Haldea، مدیر خط تولید مک و یکی از مجریان رویداد هفته گذشته اپل طی مصاحبه‌ای در مورد تصمیم شرکت برای طراحی جدید مک بوک پرو گفت که ایجاد ناچ راه حل هوشمندانه‌ای ارائه می‌کند تا با انتقال نوار منوی مک او اس، کاربران فضای بیشتری برای محتوای خود داشته باشند.

در مقایسه با مدل‌های قبلی، مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی دارای حاشیه‌های بسیار باریکی شده است. اپل می‌گوید حاشیه‌های نمایشگر در کناره‌های راست و چپ نسبت به نسل قبل تا ۲۴ درصد نازک‌تر شده‌اند که اندازه آن 3.5 میلی متر است، در حالی که حاشیه بالایی مک بوک به خاطر وجود ناچ، ۶۰ درصد باریک‌تر شده ولی همچنان 3.5 میلی‌متر است.

گرچه ظاهر ناچ در نگاه اول بسیاری را دلزده می‌کند، ولی اپل قول داده که برای استفاده روزمره برخی قابلیت‌های نرم افزاری مک او اس، از جمله حالت تاریک را به گونه‌ای توسعه داده که کاربران متوجه آن نخواهند شد.

برای مثال وقتی اپلیکیشن‌های مک او اس در حالت تمام صفحه باشند، سیستم عامل یک خط سیاه رنگ در بالای نمایشگر ایجاد می‌کند تا ناچ مخفی شده و تداخلی با محتوای مورد نظر کاربر نداشته باشد، همچنین توسعه‌دهندگان می‌توانند محتوای خود را در دو طرف ناچ نمایش دهند.

مک بوک پرو جدید دارای بدنه کاملا بازطراحی شده است که مجهز به پورت‌های اضافه شامل HDMI، شیار کارت SD، مگ سیف، یک نمایشگر مینی ال ای دی به همراه ProMotion و تراشه‌های رده بالای M1 پرو و مکس است، این چیپ‌ها اولین تراشه‌های اپل سیلیکونی هستند که برای کاربران حرفه‌ای طراحی شده‌اند.

 

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420