Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
نسخه نهایی مک او اس مانتری منتشر شد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه نهایی مک او اس مانتری منتشر شد

نسخه نهایی مک او اس مانتری منتشر شد

اپل نسخه نهایی مک او اس مانتری را روز دوشنبه ۲۵ اکتبر(۲۳ آبان) منتشر کرد که چند روز بعد از انتشار دومین نسخه RC برای توسعه‌دهندگان و یک هفته بعد از برگزاری کنفرانس Unleashed است.

توسعه دهندگان برای بهره‌برداری هر چه بیشتر اپلیکیشن‌ها از قابلیت‌های مک او اس مانتری، سعی در تکمیل اپلیکیشن‌های خود دارند و به زودی بسیاری از اپلیکیشن‌ها از مدل‌های مک بوک پرو مجهز به تراشه‌های رده بالای M1 پرو و مکس و ناچ نمایشگر پشتیبانی خواهند کرد.

بسیاری از کاربران برای به‌روز کردن مک خود به دنبال این هستند که نسخه نهایی مک او اس مانتری را به محض در دسترس بودن نصب کنند. اپل در این میان اعلام کرده که آی او اس و آیپد او اس 15.1، واچ او اس 8.1، تی وی او اس 15.1 و  نرم افزار هوم پاد نسخه 15.1 را طی همین هفته منتشر خواهد کرد، هر چند این شرکت روز دقیقی برای انتشار این نرم افزارها اعلام نکرده است.

گرچه وجود برخی قابلیت‌های چند پلتفرمی نشان دهنده انتشار همزمان آپدیت‌ها است، ولی کاربران باید منتظر برنامه‌های اپل برای انتشار آن‌ها باشند.

مک او اس مانتری با بسیاری از کامپیوترهای مک با سیستم عامل مک او اس بیگ سور قابل اجرا است، اما نمی‌تواند از مدل‌های مک بوک ایر قدیمی و آیمک عرضه شده در ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ به خوبی مک بوک ۲۰۱۵ پشتیبانی کند.

لازم به ذکر است که اپل در کنفرانس WWDC که در تاریخ هفتم ژوئن امسال برگزار شد، سیستم عامل جدید مک او اس مانتری را با ویژگی‌هایی قابل‌توجه معرفی کرد. قابلیت‌های مک او اس مانتری شامل فیس تایم ارتقا یافته، SharePlay، صدای فضایی، قابلیت Universal Control در همه دستگاه‌ها با ماوس یا ترک‌پد، بازسازی سافاری، اپلیکیشن میان‌برها، Live Text، جستجوی بصری و بهبودهای حریم خصوصی است.

ویژگی دیگری که در مک او اس مانتری رونمایی شده AirPlay to Mac است که با استفاده از آن می‌توان محتوای موجود در آیفون را در مک به نمایش گذاشت.

ویژگی دیگری که برای کاربران بسیار مهم است، بهبود حریم شخصی در آیکلود بوده که با پنهان کردن آدرس IP کاربر از سایر وب‌سایت‌ها و ایجاد پروفایل بر مبنای بازدیدها جلوگیری می‌کند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420