Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
۷۰ درصد از کاربران از وجود ناچ در مک بوک رضایت دارند 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

۷۰ درصد از کاربران از وجود ناچ در مک بوک رضایت دارند

۷۰ درصد از کاربران از وجود ناچ در مک بوک رضایت دارند

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که ۷۰ درصد از کاربران کامپیوترهای مک از وجود ناچ روی نسل جدید این محصولات رضایت دارند.

اپل در جریان کنفرانس Unleashed از مک بوک‌های جدید خود همراه با طراحی متفاوت رونمایی کرد. مک بوک‌های جدید دارای نمایشگر تمام صفحه Pro XDR هستند که در بخش بالایی ناچ قرار گرفته است. این بریدگی دقیقا ظاهری شبیه به آیفون‌ها را تداعی می‌کند که از سال ۲۰۱۷ در تلفن‌های هوشمند اپل قرار گرفته بود. در این میان، بسیاری از کاربران ادعا‌های مختلفی را در مورد داشتن رضایت یا عدم رضایت از این بریدگی بالای نمایشگر را مطرح کرده‌اند.

در این میان یک نظرسنجی جدید دیدگاهی کامل در مورد قرار گرفتن بریدگی بالای نمایشگر منتشر کرده‌اند. وب سایت 9to5mac یک نظرسنجی جدید را به راه انداخته و طی آن در مورد وجود ناچ در مک بوک‌های جدید سوال پرسیده است. این وب سایت در نتیجه نظرسنجی خود نشان داده که ۴۷.۶۶ درصد از کاربران در صورتی که نمایشگر مک بوک‌ها بزرگ‌تر شده باشد، با ناچ هیچ مشکلی ندارند. در حقیقت بیش از چهار هزار نفر از ۸۴۰۰ شرکت کننده در این نظرسنجی ادعا کرده‌اند که هیچ مشکلی با وجود ناچ ندارند و مک بوک‌های پروی جدید به طور کامل رضایت آن‌ها را جذب می‌کند.

علاوه بر این ۲۳.۴۵ درصد از کاربران که ۱۹۷۵ شرکت کننده را شامل می‌شود اعلام کرده‌اند که با ناچ مشکلی ندارند، ولی تمایل زیادی دارند که نوار منوی بالا را تاریک کنند تا ناچ به طور کامل دیده نشود. این کاربران اعلام کرده‌آند که ناچ اختلالی در روند کاری آن‌ها ایجاد نمی‌کند، اما وجود آن را زیاد جذاب هم نمی‌دانند و تمایل دارند که در اغلب اوقات پنهان باشد و آو را اصلا نبینند. در مجموع بیش از ۷۰ درصد از کاربران با وجود ناچ مشکلی ندارند و از قرار گرفتن آن در بالای صفحه رضایت دارند.

با این حال ۲۵.۶۶ درصد از شرکت کنندگان این نظرسنجی اعلام کرده‌اند که از ناچ خوششان نمی‌آید و تمایل دارند تا دستگاه‌ در حال استفاده حاشیه‌های معمول که در تمامی دستگاه‌ها وجود دارد را داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420