Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
آداپتور ۶۷ واتی اپل قادر به شارژ سریع مک بوک پرو ۱۴ اینچ نیست 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آداپتور ۶۷ واتی اپل قادر به شارژ سریع مک بوک پرو ۱۴ اینچ نیست

آداپتور ۶۷ واتی اپل قادر به شارژ سریع مک بوک پرو ۱۴ اینچ نیست

یک روز پس از رونمایی از مک بوک پرو ۲۰۲۱ مشخص شده که آداپتور ۶۷ واتی شرکت اپل قادر به شارژ سریع مک بوک پرو ۱۴ اینچ نیست؛ این موضوع توسط شرکت اپل در جریان رویداد Unleashed عنوان نشده بود.

با این حال در وب سایت رسمی شرکت اپل مشخص شده که آداپتور ۶۷ واتی مبتنی بر درگاه USB-C هر چند که می‌تواند مک بوک جدید را شارژ کند، اما قادر به شارژ سریع آن نیست. سیستم شارژ سریع در مک بوک‌های جدید می‌تواند باتری این محصولات را در ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ کند. اپل اعلام کرده که کاربران برای دسترسی به این قابلیت باید شارژر‌های ۹۶ واتنی مبتنی بر درگاه USB-C را تهیه کنند که ۲۰ دلار از نسخه ۶۷ واتی گران‌تر است.

شرکت اپل شارژر ۹۶ واتی را به این منظور آماده عرضه کرده تا کاربران مک بوک‌های پرو جدید محدودیتی در زمینه استفاده از دستگاه خود همراه با شارژ سریع نداشته باشند.

وب سایت اپل اعلام کرده که برای مک بوک پرو ۱۴ اینچی ۲۰۲۱ در مجموع دو مدل شارژر اورجینال آماده عرضه شده است. گزینه اول شارژر USB-C ۶۷ واتی است که به شکل سازگار و قابل قبول می‌تواند دستگاه‌های جدید را شارژ کند. روند این شارژ به صورت استاندارد و با سرعت عادی است و برای مک بوک پرو M1 Pro مبتنی بر ۸ هسته پردازش مرکزی، ۱۴ هسته گرافیکی و ۱۶ هسته هوش مصنوعی کافی است.

علاوه بر این اپل اعلام کرده که آداپتور ۹۶ واتی مبتنی بر درگاه USB-C نیز برای دسترسی به امکان شارژ سریع بدون محدودیت را برای کاربران فراهم می‌آورد. این شارژر می‌تواند از ۰ تا ۵۰ درصد اولیه باتری مک بوک پرو را در ۳۰ ثانیه شارژ کند. آداپتور ۹۶ واتی اپل برای مک بوک‌های مبتنی بر M1 Pro همراه با ۱۰ هسته پردازش مرکزی و تراشه‌های M1 Max سازگاری کامل دارد.

کاربران مک بوک پرو ۱۶ اینچی نیز یک گزینه سوم را در اختیار دارند که از آن طریق می‌توانند آداپتور ۱۴۰ واتی مبتنی بر USB-C را تهیه کنند که امکان شارژ سریع را برای کانفیگ‌های مبتنی بر M1 Max و دستگاه‌های M1 Pro همراه با ۱۰ هسته پردازشی فراهم می‌آورد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420