Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
عمر باتری مک بوک پرو ۲۰۲۱ نسبت به نسل قبل افزایش داشته است 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عمر باتری مک بوک پرو ۲۰۲۱ نسبت به نسل قبل افزایش داشته است

عمر باتری مک بوک پرو ۲۰۲۱ نسبت به نسل قبل افزایش داشته است

عمر باتری مک بوک پرو جدید به دلیل وجود تراشه‌های بسیار کارآمد M1 پرو و M1 مکس در مقایسه با مک بوک‌های مجهز به تراشه‌ اینتل، افزایش یافته است.

اپل، عمر باتری مک بوک پرو جدید را تا ۱۰ ساعت نسبت به نسل قبلی افزایش داده، بهبود عمر باتری دستگاه جدید به تراشه‌های قدرتمند M1 پرو و مکس مربوط می‌شود.

عملکرد تراشه M1 پرو و مکس معادل چیپ M1 است، اما هنگام استفاده از شبکه بی‌سیم، در مورد عمر باتری با هم فرق دارند. تراشه M1 در مک بوک پرو اولیه و مک بوک ایر تا ۲۰ ساعت عمر باتری را برای پخش فیلم و تا ۱۷ ساعت اتصال به شبکه بی‌سیم ارائه می‌کند.

مک بوک پرو ۱۴ اینچی به همراه تراشه M1 پرو و مکس تا ۱۷ ساعت پخش فیلم را با اپلیکیشن اپل تی وی و تا ۱۱ ساعت اتصال به شبکه بی‌سیم را پشتیبانی می‌کند. مک بوک پرو با تراشه اینتل که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد، تا ۱۰ ساعت پخش فیلم و ۱۰ ساعت شبکه بی‌سیم را ارائه می‌کند.

بنابر گفته اپل، مک بوک پرو ۱۴ اینچی مجهز به باتری پلیمر لیتیومی ۷۰ وات ساعت است، در حالی که مدل ۱۶ اینچی دارای یک باتری ۱۰۰ وات ساعت است.

مک بوک پرو ۱۶ اینچی عملکرد قوی‌تری نسبت به مدل دارای تراشه اینتل نسل قبلی دارد. این دستگاه تا ۲۱ ساعت پخش فیلم و ۱۴ ساعت شبکه بی‌سیم ارائه می‌دهد. مک بوک پرو ۱۶ اینچی با تراشه اینتل ۱۱ ساعت پخش فیلم و ۱۱ ساعت شبکه بی‌سیم ارائه کرده است.

مدل ۱۶ اینچی از یک آداپتور برق ۱۴۰ وات استفاده می کند، در حالی که مدل ۱۴ اینچی از یک آداپتور برق ۶۷ وات برای دستگاه ۸ هسته‌ای و ۹۶ وات برای دستگاه ۱۰ هسته‌ای استفاده می کند. هر دو مدل از طریق پورت‌های تاندربولت یا مگ سیف شارژ می‌شوند.

مدل‌های مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی ۱۰ هسته‌ای از طریق قابلیت شارژ سریع، قادر به شارژ از صفر تا ۵۰ درصد در ۳۰ دقیقه هستند. مدل ۱۴ اینچی از طریق پورت تاندربولت و مگ سیف به سرعت شارژ می‌شود، در حالی که مدل ۱۶ اینچی برای شارژ سریع به اتصال مگ سیف نیاز دارد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420